Gå til innhold

Soppinfeksjon igjen?!?!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

No altså, byrjar eg å bli rimeleg lei denne kløa. Syns det nesten er slik at det berre er når eg tek ein kur og nokre få dagar etter at den er avslutta at eg ikkje har noko ubehag eller kløe. Har de nokon tips? Eg syns eg følgjer dei råda eg veit om; søv utan truse om nettene, bruker berre bomullstruser, går ikkje i stramme bukser, brukar truseinnlegg som eg skiftar ofte, vaskar meg nedantil ein gong om dagen med vatn og intimolje, er ikkje barbert.. Kva står igjen då?

Canesten verkar ikkje, men eg har tidlegare hatt god effekt av Pevaryl. Finst det andre middel?

Takksam for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik har jeg også hatt det.jeg hadde vaginose,en soppinfeksjon.gå til legen og få dalacin.det hjalp meg

Skrevet

Soppen kommer tilbake / blomstrer opp igjen om ikke din kjære også blir behandlet, og bruk kondom til kuren er ferdig, ellers er det liten vits.

Lykke til!!

Skrevet

Du som har brukt Dalacin, hjalp det? Er i uke 16 nå. Fikk resept for en uke siden på Dalacin, men har bare brukt det i to dager. Har ikke noe fiskeaktig utflod heller, så jeg er usikker på om jeg faktisk har bakteriell vaginose, som Dalacin skulle hjelpe mot... Ble ikke undersøkt for dette. Men utifra min beskrivelse så trodde legen at jeg KANSKJE hadde BV. Jeg klør så jeg holder på å bli sprø!! Tror egentlig helst at jeg har sopp. Har tatt litt Canesten tidligere, men det hjalp ikke. Har ennå ikke satt den stikkpillen da, kanskje det hjelper. Det skulle vel ikke være skadelig for foster å ta Dalacin?? Det stod på pakningsvedlegget at det var lite erfaring ved bruk under graviditet, men gyn kan vel neppe gi meg noe som er skadelig? Er selvfølgelig kjempe bekymret for dette og nå. Blir sprø!

Skrevet

Måtte de ta ei gyn-undersøking for å få dalacin? Lite lysten på det altså, men må eg så må eg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...