Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Har fått målt fastende blodsukkeret til over 6 to ganger, og fått beskjed om at dette er normalt. Men nå leser jeg på fhi sine nettsider, at en en skal ta en sukkerbelastningsprøve, hvis verdien er mellom 6 og 7. Noen som har peiling på dette? Dette måtte de vell vist om på legesenteret? Forvirret mann
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Nei, det føler jeg blir masete, der sa de jo at det ikke var noe å bry seg om. Tenkte kansje noen her hadde kunnskap om dette.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Tror du kan ta det helt med ro. Mannen min har diabetes og da det ble oppdaget hadde han 39 i blodsukker. Vi som er friske og fine kan fint ligge mellom 4 og 8 uten at det er noe som tilsier at vi feiler noe.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Djeeezzzzeeeezzzzzz... nok en hysterisk hypokonder!!! En nabo av meg målte 5,8 og han er død i dag...mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå