Fru_Pigalopp Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Lillegutt på to år fikk plutselig høy feber i går (nesten 40) uten at jeg kunne finne noe åpenbar grunn til det (ikke forkjølet eller noe) Han vil ikke spise noe særlig ( spiste bare en youghurt i hele går), men drikker heldigvis masse. Han sier "aua magen" og "aua munnen". Når jeg ser inn i munnen hans så har han masse røde prikker bak i svelget. Burde jeg kontakte lege eller? Han var feberfri i morrest, men jeg syns han begynner å bli litt varm igjen nå. Har fremdeles ikke spist noe, men drukket.... Noen som har noe ide om hva det kan være?
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Så små barn kan ikke lokalisere smertene.....kan være hvasomhelst, men feber er jo bare kroppens forsvar og ikke farlig.... God bedring!!
Fru_Pigalopp Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Takk for svar Han sier au og hyler hver gang han gjør et forsøk på å spise noe, så det er helt tydelig at han har vondt i munnen. Har aldri sett at han har hatt røde prikker i svelget før, så det var egentlig det som gjorde meg litt bekymret...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Det er vanlig at små barn får høy feber..Har et tantebarn som har d konstant..MEN kontakter alltid lege likevel. Man må jo få ned feberen/dempe smertene. Og når man ikke vet hva det er så er det lurt å ringe legevakta. D ville jeg gjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå