Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Kan jeg ta med meg 2 uker gammel baby ut i 13 minusgrader i 10 minutter? Det tar 10 minutter å gå til kjøpesenteret....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Om man tar med seg et så lite barn ut i under 10 minus betyr ikke at noe forferdelig vil skje. Det er bare at risikoen er større for at barnet blir sykt pga. kald luft. Noen barn får problemer med å puste i så kald luft. Og et barn på 2 uker forteller ikke alltid at det fryser heller. Ser selv ikke vitsen med å ta en nyfødt ut når det er så kaldt - selv i 10 min. Lungene er så skjøre også.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror faktisk ikke jeg ville gjort det. Vent til du har noen som kan være hjemme hos deg med babyen slik at du får dratt, eller se om det blir mildere utover dagen, evt. når sola titter frem. Blir veldig kaldt for lungene til babyen din...også med tanke på at babyen din kun er 2 uker gammel. Jeg ville ikke gjort det. Lett for lungebetennelse selv om det "bare" er 10 min..... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå