Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen presterte å be om å få flytte gutten og senga hans på eget rom i natt pga at han gråt og var urolig. Går det an????

Greit, gutten er snart 9 mnd og vi har vært tenkt til å flytte han en stund men så ble han syk osv... så ennå ligger han hos oss. Men å flytte han midt på natta når han gråter er for meg helt utenkelig. Stakkars liten han er jo forkjøla også... er nok derfor han har vært en del våken i de siste nettene. Må dessuten rydde ut alt rot som står lagret på rommet hans før han kan inn der og det gjør ikke jeg midt på natta.

På toppen av det hele så var det ikke mannen som ble våknet av gråting, han satt oppe og var våken fordi han skal ha nattevakt og snur døgnet. Jeg hadde bedt han om å ta gutten om han gråt i natt slik at jeg fikk sove siden jeg blir alene med han de neste dagene. Men dataspillingen var tydeligvis mer viktig enn å trøste sønn vår... ville flytte han og la han ligge og gråte på et annet rom. Ble så irritert at jeg endte med å kjefte på mannen og ta meg av sønn vår selv.

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg om at det er på tryne å flytte han midt på natten. Men ellers har mannen din rett, 9 mnd gammel er det på høy tid å flytte på eget rom, han vil garantert sove bedre da.

Skrevet

Så du har to barn du.

En voksen mann som velger dataspill istedenfor å ta vare på sin syke sønn....fy...spør han hva definisjonen på en god pappa er i hans øyne.

Skrevet

fjkaløjktøajhtøajlkrtjakjkløaj - det hadde jeg sagt til mannen min da....om han hadde gjort det samme som mannen din.

hvordan gikk det i natt da?

skjønner deg veldig godt.

trøsteklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...