Gå til innhold

Har dere ungene hjemme hvis de er trøtte??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet det er et himla rart spm... MEN, snuppa har en tendens til og stå opp kl 7, og er da trøtt igjen til vi drar i bhg kl 9...

Nå er hun stuuuuuuuptrøtt, og har lyst og sove, men what to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det synes ikke jeg er grunn til å holde dem hjemme da men.. sove gjør jo min igjen i bhg :)

Skrevet

He he, nei.

Lillegutt er alltid trøtt og sutrete om morgenen. Men så fort han ser barnehagen kvikner han til og løper glad inn.

Skulle likt å se den arbeidsgiveren som gang på gang godtar at de ansatte ringer og sier de ikke kommer på jobb fordi barnet er trøtt og da ikke kan gå i barnehagen.

Skrevet

Siden jeg ikke jobber på dagtid så har jeg barnehageungene hjemme hvis de er veldig trøtte. Ofte er det i en sammenheng med at de brygger på noe.

Jeg har faktisk hatt ungen hjemme fra skolen pga trøtthet og. Hvis han har sovet hele natten og fremdeles er stuptrøtt så antar jeg det er noe i systemet. Det har ikke skjedd mange ganger, men han har blitt syk begge gangene etterpå.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, ejg jobber jo ikke jeg heller, jeg er hjemme med mini.

Men i dag så er jeg nødt for og reise til byen og handle julegaver som skal gies til familien i morgen. Hadde jenta hjemme i går, fordi vi skulle kose oss med juleshopping.... RAIT! og ha henne med til byen er jo et mareritt uten sidestykke... og da med en baby i tilegg..

_må_ ha julegavene ferdig i dag, og vi skal ha gjester på julemiddag i morgen, så nok og ta tak i.

Når det er sagt, så er barnet mitt av den typen som henger i beina mine hele dagen når hun er hjemme...

Skrevet

Jeg hadde trøtt unge hjemme i går, og når den ene ikke ville så ville ikke den andre heller. Får man gjort mye, hehe.

Men der poppet en skikeklig øyebetennelse opp og, så hadde vi ikke holdt ham hjemme så hadde de vel ringt etter oss tenker jeg.

Så i dag skal han får være med å bake julekaker:D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ho er trøtt stort sett hver eneste morgen da... jeg prøver og si at hun kan sove litt lenger på morningen, men neida...

Får ikke gjort en dritt! Nå sitter jeg og vugger vogna til baby'n, mens jeg ser på at huset flyter over! Det er ingen som kommer og rydder for meg, og vi skal i bursdag i morgen, før vi får middagsgjester...*sukk*

Skrevet

Gamle er dem?

Mitt heteste tips, gi ungene en klut, hehe.

Jeg har fire små og de gangene jeg må vaske med alle hjemme gir jeg alle en klut og så vasker de, vegger, møbler og alt. Skryter dem opp i skyene og de holder på, hehe. Føler seg superflinke. Og så koser vi oss etterpå. Faktisk har vi det veldig hyggelig da. Unger liker ofte å få hjelpe til, prestere og få skryt.

Lykke til! Jeg skal bake og vaske ned kjøkkenet før jeg skal på jobb, fire kransekaketårn og masse biter. Usj, hehe. Skal lage noen småkaker lillegull kan være med på og tror jeg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta som går i bhg er 3, og midt i sin verste trass.

Det fungerer her også, og gi en klut, men ho skal helst vaske gulvet med jif universal... og tv (en ldc-tv, som ikke skal ha jif), og får ho ikke lov til det, så er helvette løs :S

Jeg tok kjangsen, og sendte ho i barnehagen, og sa de fikk ringe dersom ho ble vanskelig og ha med og gjøre. Jeg er nødt til og spurte til byen med baby på armen, og handle siste rest, før huset står for totalrenovering.

Lykke til du og, høres ut som en supermamma! :o)

Skrevet

Nei, helt klart ikke. Men jeg er også veldig nøye på at leggetider blir overholdt, da jeg er helt avhengig av å være på jobb før kl. 08.00. HVIS vi skal noe kvelden før, så jeg vet hun legger seg sent, bytter jeg vakt med noen på jobben og begynner litt senere.

Skrevet

Jeg er også veldig nøye med leggetider, men det er noen dager ungene er veldig trøtte, og da er det gjerne sykdom i anmarsj.

Men til neste år så har jeg ikke annet valg enn å levere til tiden, i år kan jeg sjonglere litt mer;) deilig det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...