Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Atter en gang har hun fått EL tidligere enn det jeg har pleid å ha. I dag er jeg på dag 14, hadde EL i går, så da rekker jeg kaknskje å bli gravid før nyttårsaften likevell. jeg får berre krysse fingrene, IKM er 28.des
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Ååå så spennende! Krysser fingrene for deg:) Masse lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Takk, hadde vert kjekkt å bli gravid før terminen jeg egentlig hadde denne nyttårsaften.
AlleGodeTingErTo Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Så spennende det hørtes ut da:) Kan du ikke si noen ord om hva akupunktøren gjør, hvor mange behandlinger man trenger i en syklus osv... Jeg synes det høres smertefullt ut med nåler, jeg da!? (og er det dyrt?)
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 jeg måtte bare si at jeg ble gravid den mnd jeg ikke gikk til akupunktøren jeg da...hun mente jeg skulle ha en mnd pause og da ble jeg gravid..hmm..kanskje fordi jeg slappa mer av og ikke tenkte så mye på det??? hvem vet?? sender babystøv til alle vertfall:) klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 skal komme tilbake til hvor mange behandlinger osv... Men vil bare svare det stratosen før jeg stikker. Det at du ble gravid akkurat den mnd har ikke så mye å si. Akupønktøren din jobber i forveien, det vil si at den syklusen du ble gravid så var du faktisk fortsatt påvirket av behandlingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå