Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 I går var handlet annahvert innlegg om oppkast og spy. Var en tur i butikken og hva skjer...joda en liten gutt kasta opp helt plutselig da de sto i kø( Og hva gjør folk.....æsj,og trekker seg laaaangt vekk (forstår jo det også) Jeg hentet en ansatt jeg da. Så på jobb i går var det to pasienter som begynnte å spy. VIL IKKE HA DEN DRITTEN I JULA JEG:O(((( Sender en klem til alle dere som spyr eller har barn som spyr:o)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Vi har dritten i hus her og. Håper det er over, mann og lillegutt har hatt det, jeg og storesøster har foreløpig gått fri. Men jeg kom på en hendelse som hendte oss for noen år siden. Mannen hadde hentet jenta vår i barnehagen (hun var 2 år). De gikk på butikken og skulle handle. Mens de går i butikken, han med jenta på armen, så spyr jenta noe voldsomt. OPPI frysedisken med is!!!! Han ble littebittegranne stressa da ja... De i butikken kom og sa de skulle ordne opp, han måtte bare få ungen hjem. Hehe, deilig jobb for de. Hva de gjorde med isdisken vet ikke jeg, æsj
Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Da hadde jeg blitt stressa også,hehe. Jeg har en jobb som tilsier at jeg bør tåle det meste.....MEN spy klarer jeg ikke lukta av eller for ikke snakke om lyden av når noen spyr. Vi hadde det alle mann for to mnd siden.7 åringen var den "flinkeste" han løp til do eller traff bøtta.Holdt på i ni timer stakkar. Pappan måtte tømme bøtter og trøste han,jeg fikser det ikke. Når jeg selv fikk det løp jeg rundt i ring oppi stua her og ropte "vil ikke,vil ikke" herregud for et syn.Endte med at jeg kasta opp på gulvet og gubben nok en gang måtte vaske!!!!!!! Urk!"#¤%&/
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hehe, omtrent like dumt som når jeg lå og skrek vil ikke, vil ikke under fødselen, hehe Mye omgangsyke rundt omkring nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå