Gå til innhold

meg med denna lakserolje i går! ekkel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sto opp kl halv 7 for sambo skulle på jobb. spiste frokost. så skulle han dra. så kjente jeg at nå må jeg på do. måtte bare ordne noe på kjøkknet først. så gikk jeg mot babdet. merka at det plutselig ble vått i trusa og i buksa. kom meg på do. og det var ganske så våt truse og litt i buksa. (bare på den kanten som går inn til skrittet.) men jeg hadde jo også vært litt uheldig bak. så nå har jeg dusja litt og tatt på meg bind. kan det være fostervann eller urin tror dere? jeg prøvde å lukte på det. men lukta ikke som urin heller. hvis det er litt av vannet. kommer det da mer snart da eller. har ikke kjent noe til rier. bare vært veldig rar i magen i natt og nå. har veldig murringer i ryggen. håper noen kan svare meg!!!! tusen takk iallefall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hodet har festa seg kan jo fostervannet komme litt og litt har jeg fått beskjed om. Ring føden hvis du er bekymret

Skrevet

ja hode er festa og har 3 cm åpning. jeg ringer nok ikke enda. hvis det er foster vann kan det komme mer. tusen hjertelig takk for hjelpa så langt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...