meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Er ringevikar i en barnehage og har pressa meg selv til å gå på jobb også nå som jeg er dårlig. Men i dag tror jeg ikke jeg orjer barn som roper (det suser i øra ved høye lyder), utelek i flere timer/minusgrader osv. Jeg sliter så med samvittigheten. Men tenke at siden jeg har vært syk med symptomer i hodet, nese, hals osv i flee måneder, lett feber som kommer og går, men blir syk igjen i løpet av 2 dager så kanskje lege er tingen i dag? Tror jeg har vært ssammenhengende syk (mer eller mindre) siden oktober...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 pass på å få sykemelding så du får lønn da ) god bedring!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Nei, jeg er bare ringevikar og har bare jobbet tre vakter. Før det jobbet jeg ingenting på mange måneder, så har ikke rett på noe penger. Det gjør det litt verre, for egentlig trenger jeg pengene så sårt, men jeg klarer ikke være der og leke osv i dag bare...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 hvis du har en avtale om å jobbe i dag, men er syk, da er jeg ganske sikker på at du kan få sykmelding og få betalt. jeg tar bare ekstravakter (ringevikar, men har sjansen til å sette meg öpp på ledig en stund før) på min jobb, og jeg greide selvfølgelig å få omgangsyken en av de første dagene, og da sa sjefen at hvis jeg ordnet sykemelding fikk jeg lønn for den dagen.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Ok, jeg får spørre om det. Nå har jeg fått meg time i dag halv 12, så da får jeg hvertfall sjekka hva det er og om man kan gjøre noe... Er vel ikke helt normalt med slike symptomer over flere måneder...?
Kate77 Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Ville bare si at jeg gikk med slike symptomer som du har i tre-fire måneder for et par år siden. Det viste seg å være kyssesyken og gikk fint over når jeg slappet av og tok hennsyn til det. Du burde nok komme deg til legen og finne ut hva som er problemet. En skal jo ikke gå slik!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 Har vært hos legen nå. Glemte å spørre om sykemelding. Men det var fordi han tok så mye prøver osv. Jeg slapper av, men kan ikke la være å jobbe siden jeg har null rettigheter for tiden.. Jeg skal nå vente på svar på prøvene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå