Gå til innhold

kynnere i 12 timer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt kynnere av og på i 12 timer nå... sov fra 2-5 i natt men fikk ikke sove mere nå.. det er så ubehagelig å jeg er så redd! er bare 17+4.. hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke så mye å gjøre,men fortsetter det så ta kontakt med legen.jeg er 34+5 og har hatt kynnere i hele natt.det har ent 2 ganger tideligere att det har pågåttt så lenge,og det har blitt bedre.men ta deg en hjemme dag slik att du får slappet av littt.lykke til

Skrevet

tusen takk for svar:o) godt at andre og er oppe så sent hehe... Jeg er allerede 100% sykemellt.. er liksom det som er litt rart! har hørt at kynnere er mest vanslig viss en er sliten eller har stressa, men jeg har ligget på sofaen hele dagen! men jeg ringer legen når klokka blir 8 uansett:o)

Skrevet

Hei!

Vil bare si at dette kan gå helt fint! Har hatt masse vonde og regelmessige kynnere siden uke 17. Med meg er det sånn at psykisk belastning (stress, press, masse tanker osv.) gir meg kynnere selv om jeg tilsynelatende tar det FYSISK med ro.

For meg har det derfor vært viktig å ha positive ting å holde på med slik at jeg ikke får surret meg ned i masse slitsome tanker ol.

Håper du har hatt en god samtale med legen din i dag! Vil dessuten anbefale deg å be om ul av livmorhalsen når du skal på ordinær ul. Vi gjorde det og det hjalp veldig å se at kynnerne ikke hadde påvirket livmorhalsen. Har hatt flere ul etter det også, og det har hjulpet meg å ikke være redd :-)

Og så er et sånn at det er MASSE de kan gjøre for å hjelpe babyen å holde seg inne til den er klar til å komme ut. De kan gi medisiner og drypp som stanser sammentrenkninger som er farlige, blir livmorhalsen for svak kan de "sy den sammen", de kan beordre deg til å holde senga og etterhvert kan de gi lungemodningsmedisiner slik at knøttet klarer seg fint selv om han skulle komme til verden mye før han skulle!

Jeg er nå i uke 31 + 5 og de kommer ikke til å gjøre mye for å stoppe fødselen om den begynner. Småen vil klare seg fint. En kollega av mannen min var lagt inn slik som meg og hun fødte tilslutt bare 2 uker før termin!

Ønsker deg masse lykke til!!!!

Skrevet

tuuusen takk for svar:o) jeg gikk til legen å ble sendt rett på sykehuset. der sjekka di livmorhalsen å den var fin:o)

Skrevet

Så godt! Er forresten hjemme igjen. Har løfteforbud, men får lov til å gå ut så lenge jeg tar det med ro og ikke tar handleposene :-)

Lykke til videre!

Skrevet

huff ja er letta nå, men jeg fikk beskjed om på sykehuset at di uansett ikke hadde gjort noe så tidlig hadde det vært tegn til fødsel. medisiner fikk en ikke før uke 23 og opppver.. syns liksom det er litt rart jeg at di ikke prøver engang! jeg er tross alt 18 uker på vei, men neida da blir det abort! hmm.. jja legen sa nå at hun trodde ikke jeg kom til å føde for tidlig da, så jeg prøver bare å slappe av nå:o)

Skrevet

Har hatt kynnere i alle svangerskapene mine- men etter tips fra homeopat har jeg mindre kynnere når jeg passer på å ikke være så treg i magen. - Så her går det i biola, svisker og laktulose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...