helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Var på sykehuset i går kveld, og etter at jordmor sjekka meg (har 3cm åpning) så har jeg blødd endel. Ikke mye friskt blod, men litt sånn utvannet på papiret på en måte. Det er vel ganske normalt det eller?
camosilla Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg ville ringt å sjekket jeg, skal jo ringe hvis man begynner å blø... Lykke til!
Niem og Patrick Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde en sånn blødning da jeg ikk konstatert åpning sist helg. I følge jordmor var det tegningsblødning, og helt normalt så lenge det ikke kom i store mengder
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Blødde jeg også etter en undersøkelse. De gav meg beskjed på forhånd at det kommer til å skje. Det var for litt over to uker siden.Tror det er ikke noe å bekymre seg over. Men visst du er veldig usikker kan du kontakte jordmoren din eller sjukehuset.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Det har stoppet nå, så regner med at det ikke var noe farlig Hu var jo tross alt laaangt oppi der og romstrerte. Nå vil jeg bare at det skal komme maaaasse fler vonde rier så jeg kan bli kvitt denne magen og møte hun som er inni! =D
En til! Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Har hørt at blødninger er vanlig etter gyn.undersøkelse. Fikk det selv da jeg ble undersøkt for en stund tilbake (men kun én blødning, som ikke var så stor). Antydet hun hvor lang tid det kan ta nå som du har åpning? Har så lyst til å få sjekket om jeg har åpning... Har hatt en del tegn de siste dagene... Men jeg kan jo ikke stikke på føden når jeg ikke har sterk mistanke. Lykke til! :-)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 Baby til jul, hun kunne ikke si noe om hvor lang tid det ville ta. Hun sa "det kan skje i natt (noe det IKKE gjorde !"#¤%&/) eller det ka gå noe dager" så det er ikke rart man blir frustrert =) Var glad jeg fikk sjekket hvordan det sto til. Går bare til kontroller hos fastlegen min, og han sjekker ikke modning og åpning og sånt. Går nok ikke lang tid før du setter i gang du og
En til! Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Ok Helenis, masse lykke til uansett! Vi er i uansett snart i mål!!! Forstår det slik på profilen din at du óg er førstegangs, så da er vi i samme båt. Alt er nytt og sinnsykt spennende! Har jo ikke peiling på hva jeg går til her, he he, vet bare at det føles veldig riktig og at jeg tror min kjære og jeg er klare for ankomsten til lillegutt nå! Håper du får en fin og trygg fødselsopplevelse! Hold oss oppdatért!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå