Babyfacepsycho Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Tulla har soveet ganske godt i noen timer, og febern hadde så vitt gått ned til 39.2 (fra 39.6) og jeg trodde det var på vei rett vei. Men så våknet hun igjen, og jeg tok tempen på henne igjen 03.30. Det var da 6 timer siden forige paracett. (og fire timer siden forige der igjen) og tempen hadde steget til 40.4. Så høy feber har tulla aldrig hatt før. Jeg ringte legevakten, og fikk beskjed om og gi henne en større paracett. (250) og gi henne litt kall drikke og la henne sove, så skulle jeg passe på og ta tempen igjen etter 1.5 time. Den paracetten fikk hun 03.50, og etter en halv time var tempen på 40.0. Så nå venter jeg bare på at det skal ha gått en time til så jeg kan ta tempen på nytt. Håper virkelig den har gått ned igjen da. Hvis ikke må jeg reise på legevakten med henne. Nå skal jeg gå og vekke min kjære og sende han på jobb.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Huff, ikkr greit når de små er dårlige=( Fikk du feberen ned, eller er du på legevakten nå kanskje? God Bedring til snuppen=)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hvordan går det med dere og henne nå da? Bedre form?
Babyfacepsycho Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Det går mye bedre nå. Feberen begynte sakte men sikkert og gå ned igjen. Nå er den på 38.5 og det er jo omtrent ikke noe. =) Har ringt legen, som skulle ringe meg opp igjen, så nå venter jeg bare på og høre hva legen sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå