miobell Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 noen som kan hjelpe en uerfaren stakkar litt??? sluttet på ppiller i oktober, etter i underkant av halvannet år med pillene microgynom. for noen år siden gikk jeg på Trionetta, sluttet på disse og den gangen fikk jeg mensen like etter, regelmessig og uten problem. slik har det fortsatt også etter begynt på ppiller. (da selvsagt vanlige "pille mensen" hver mnd. kom presis og varte i underkant av en uke. nå "prøver". Vi har vært aktive prøvere siden begynnelsen av november. følte masse symptomer på svangerskap ganske fort, men kan kanskje bare ha vært kroppen som har prøvd finne rytmen sin igjen??? mensen kom ikke når jeh mener den skulle. ( 05.12.) altså for litt over en uke siden. Tok en cb test 05.12, negativ. noen dager før dette hadde jeg en ettermiddag noe som kunne minne om EL slim, men skulle ikke hatt el da.. mener jeg.... kan jeg være gravid nå? eller er det høys sansynlig mest bare kroppen som spiller meg ett puss??? Venter og venter, enten på mens eller baby i magen.. spent! jeg som var så regelmessig før... hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå