Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ville ha satset på en NOKIA-modell, de er jo kjent for å være bra og har god kvalitet.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 jeg har en ericsson w850i med 1 giga minne. walkmanphone. 2x megapixel. fikk den til jul i fjor. har aldri vært noe tull med den. like fin som ny, selv om jeg har mistet den i gulvet et par ganger i ny og ne:)
Knøttefrøken Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har Samsung L760, og kan anbefale denne. De siste 4 telefonene mine har vært samsung og jeg har vært kjempefornøyd med de.. Er smak og behag da, men jeg begynte å kjøpe samsung fordi jeg likte flipptelefoner.. men nå har jo andre kommet med det også:-)
snart mor til 3 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 jeg kjøpte en tid tilbake en sony ericssontelefon..er den som er på tilbud nå overalt med f.eks superminutt til en krone... aner ikke hva den heter,men har et 3,2mp kamera osv osv... vil bare fraråde mot å kjøpe den.. tastene er så vonde at jeg klarer ikke å bruke telefonen...bruker gamletelefonen min istedenfor..og den her ligger bare i skuffen..sukk..
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 anbefaler sony ericsson k800i. Veldig god tlf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå