Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 No må du ha masse lykke til i morgen Her er det fremdeles rolig ;s
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Tuusen takk!!=) Håper dem kan gi meg et skikkelig svar nå, så vi får noe å forholde oss til.. menmen.. Han har ikke tenkt seg ut med det første nei? Tror det bor en liten stabukk i min mage også, kommer vel ut som konfirmant tenker jeg
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Du må gi en lyd om du får tid da Han er kjempe aktiv, så det tyder vel på at han ikke vil komme ut med det første.. Hadde en samtale med han i sted, men hører fremdeles ikke på moren Hører masse "kneppelyder" og tenker nå må vel vannet gå.. Men er like tørt ennå *hehe* Nå tror jeg han prøver å komme seg ut på siden her :s Det er VONDT!! Kommer jo til å savne alle bevegelsene, men samtidig fy søren så herlig det skal bli å endelig holde han og Håper virkelig både din og min kommer snart
Niem og Patrick Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Nå sitter jeg her med frokosttallerken på magen og venter på at sambo skal somle seg ut av dynene. Skal være på sykehuset ca 11, spennende! Har hatt mye kynnere og nedpress i morges, så håper inderlig det har skjedd noe mer siden sist! Hehe, ja jeg kommer også til å savne de små sparkene og bevegelsene. Men som du sier, det skal bli meeget godt å få holde h*n og bli kjent, se hvem h*n ligner på osv.. Gleeder meg
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Heeei!! nå er jeg spent... Men du har vel ikke kommet hjem fra sykehuset ennå... Krysser alt jeg har får at du har fått fine beskjeder i dag )))))))))))))))))
Niem og Patrick Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Kom nett inn døra igjen nå.. Har stigende verdier på svangerskapsforgitning, og litt lite fostervann, så blir igangsatt på mandag,. Plutselig ble alt så realistisk.. litt skummelt..
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Oj... Men du får se det positive i det da, du får møte gullet ditt på mandag Og det er kjempe flott at de følger deg opp og tar vare på deg Ble meget missunnelig på deg nå ) Må kose dere masse i helgen da.. Og på mandag kan du sende litt fødestøv oppover til meg så jeg og kan få møte lille gullet
Niem og Patrick Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Ja nå har jeg hvertfall noe å forholde meg til:) Hehe, skal lade opp så godt jeg kan i helgen, så får du også ha masse lykke til!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå