Gå til innhold

Lei meg-pregosyklus m tull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej !

Jag har avslutet min andre pregokur (dubbeldose) .Børjade med kuren 1 December på det som skulle vara 5 dag men hade ikke mens men neg. graviditetstest. Efter pergostart fick jag brunaktig utflod med litt færskt blod i. Tok hele kuren og har haft sex runt EL men kun svagt positiv ELtest (skygge). Så i dag har jag pløtsligt blødning kun færskt blod .Hade festeblødning i min førre graviditet men da var det liksom fersktblod noen timmer så gick det over. Kænner mig inte gravid heller---- Noen som har erfarenheter å dele med meg ?

Jag vet ikke om jag orkar allt dette styret.. kanske skall jag bara konsentrere meg på de två flotte barnen jag har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett at flere av de andre som sliter med å få eggløsning her inne har fått hjelp av akupunktur og fotsone....har du lagt inn dette innlegget på slitere f.eks???

Skrevet

Tack!

Pløtsligt kom jag på att jag førra gången jag blev gravid hade jag førsøkt med akupunktur och homeopati men det var ca. 4 månader føre start med Pergokur den gången. Blev da gravid i tredje kur med pergo.

Skall tenke på det... kanske aktuellt igen .

Glad før svar !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...