Bajs! Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Lillegutt på 1 mnd har fått time hos fysioterapeut på mandag fordi han vender hodet så mye til høyre, og nesten ikke til venstre. Hører så mye snakk om dette med låsning i nakken, men har liksom ikke tenkt at det kn være det, or det har ikke virket som om han har vondt. Han har bare vært snill og grei hele tiden, skriker sjelden, bare sutrer litt innimellom... Var på besøk hos tanten hans i kveld, og hun fikk kose med ham og bar han litt rundt da han sutret. En gang syns jeg hun bar han så henslengt at jeg sa fra at "nå tror jeg du burde støtte hodet litt mer"... Da hun satte seg ned igjen, kjente hun akkurat som noe knakk inni nakken hans!! Har trodd jeg kanskje har kjent noe lignende en gang eller to før, men ikke tenkt over det... Og nå når vi har kommet hjem bare skriker han!! Helt utrøstelig, mat hjelper ikke, ikke kos, ikke vugging eller noen ting... Har heller aldri hørt han skrike på denne måten før... Helt hysterisk, og kunne nestn se ut som om han hadde fryktelig vondt, men er jo så vanskelig å vite... Hva tror dere? Kan det være noe med nakken likevel? Eller har han fått kolikk?? Samboer er selvsagt på jobb i utlandet så her sitter jeg og ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg...
NoDoubt Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Det kan være tilfeldig men det kan og være noe. Kiss-kidd som er låsning i nakken kan du lese litt om her: http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/symptomer
Bajs! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Uff... Flere av disse symptomene stemmer jo... Blir litt bekymra nå jeg... Hvorfor / hvordan får babyen kiss-kidd??
NoDoubt Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Det står risiko-faktorer og på kiss-kidd.no. Der er det og en liste over manuellterapauter du kan henvede deg til. Behandlingen er gratis:-)
Bajs! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk for svar, har lest alt på de sidene nå. Ble litt klokere ) Får se hvordan det går i helgen og så får jeg høre hva fysioterapeuten mener på mandag og evt. ta kontakt med manuellterapeut... Jeg vil jo at lillegutt skal ha det bra )
Bajs! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2007 Men kan jeg ta kontakt direkte med manuellterapeut eller må vi henvises? Synes jeg bare ser flere og flere av disse symptomene på KISS hos lillegutt... Vet ikke hvordan jeg skal klare å gå og være bekymret helt til mandag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå