smiley_4juni-oliver Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 er så leiiiii av å verer deprimert nesten helle tiden. prøvde nettop å ta en seriøs snakk me sambo om å prøve å bli gravide men bare negativt aarg...det same svare som vanli, ikke klar ennå, klarer ikke å se seg for å bli far/pappa. det hørtes så merkeli ut. jeg føler at det bare er noe galt me meg, men han sier han elsker meg over alt på jord! alle blir gravide rundt meg til og me min bestevenninde og gamle venninder på same alder som meg, og vi har jo vert i sammen lengst og er forlovet og bor sammen! og vi har også god økonomi,2 biler ja alt! men han føler seg for ung enda men jeg vil bli en ung mamma. ååh jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre! er så lei meg
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hvor gammle er dere da? Om han ikke føler seg klar, så må du jo bare gi han tid. Dette er jo en viktig avgjørelse, som dere begge må være enige om. Skjønner du er lei deg da. Er forferdelig når man ønsker seg et barn....og partneren ikke gjør det. Lykke til!
Chezka Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Tilsier 87-tallet i navnet ditt at du er født i -87?? Da er du altså like gammel som min datter... (OMG) Jeg går ut fra at kjæresten din er omtrent på samme alder? Jeg var litt yngre enn deg da jeg fikk min datter - og i dag kan jeg si at jeg var ALTFOR ung!! Kjæresten din mener han er for ung til å bli pappa, og det er han nok også da. Mange på din alder er nok gravide ja, de fleste ikke helt planlagte kanskje? Slik er det gjerne. Jeg ser at mange av venninnene til min datter også får barn i disse dager, og de er fryktelig unge og umodne. Du bør legge babyønsket på is, spesielt siden kjæresten din ikke er moden. Dere er forferdelig unge for et slikt ansvar som et barn fører med seg. Har du den utdannelsen og jobben du vil? Har dere egen bolig? Har dere gjort alt dere ønsker - reist etc? Ønsker dere ikke å feste litt og ha det gøy enda noen år? Når man er 20 år har man gjerne flere partnerbytter også foran seg... All statistikk tilsier det. Jeg sier IKKE at "livet er over" når man får barn, og at man ALDRI mer skal kunne feste, reise, utdanne seg osv - MEN jeg vet at når man blir eldre og har gjort en del av dette som ung og fri, så er ikke behovet for å oppleve fullt så mye tilstede. Man har en helt annen ro i livet når man er litt eldre, og er også etablert i forhold til karriere, bolig, økonomi, partner osv osv. Man har aldri garanti for at et forhold skal vare, men sjansen er litt større når man er eldre, kjenner seg selv og vet mer hva man ønsker. Du ønsker å være ung mamma sier du - men det er du da om du venter 5 - 6 år også ) Jeg har vært ung mamma - og uansett hvor idyllisk det høres ut - det er et BEINTØFT liv - 24/7!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå