Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hvor mye liv kjenner dere? Blir litt bekymra innimellom, enkelte dager er det veldig stille i magen, bare noen små spark innimellom..og de kommer stort sett om kvelden når jeg går og legger meg. Er vel fra nå av og ut man SKAL kjenne liv hver dag? Jordmor sa ved siste kontroll at morkaken ligger foran, litt i "veien", kan det være derfor jeg ikke kjenner så mye? Er 25+5 idag.
Hvitkløver2020 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er snart 25 uker..kjenner mer liv enkelte dager ja, men når jeg tenker over det så kan det jo stemme som min jordmord sa: -du kjenner babyen best når du setter deg el legger deg for da tenker du over babyens beveg. Men når man er opptatt med noe legger man ikke så mye merke til det! D med at morkaken din ligger foran er jo også en klar grunn til at du ikke kjenner så mye liv foran=) Alt er nok bra skal du se,,ungen blir jo større og har ikke fullt så god plass som den hadde tidligere og ligger da mer stille=) God jul!!
Tasso Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Heisann. Eg e 26+5, eg kjenner liv ca kver tredje time. Og når eg sitte og slappe av så blir d ofta liv. Merke og at fosteret begynner å "dytte" sparke viss det e noke som presse på magen. Da prøve ho å "dytte" det vekk. Men eg e andregangsfødende. Og sånt variere fra svangerskap til svangerskap, og person til person. For noken uker siden, så kjente eg hovedsakelig bevegelse morgenen når eg våkna og kvelden når eg la meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå