Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 En ting er at han har omskjært seg, (respektløst nok bare det), men en annen ting er at mannen faktisk har SPIST sin egen forhud! (dog ikke svelget, men tygd og styra og ordna!!!) Han er så kvalm!!!!
LizzyG Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er det respektløst at han har omskjært seg?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Har han spist den også? Har jeg ikke fått med meg...
Anquor Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Eg er facinert over at ein person er villig til å sende seg sjølv gjennom så mykje berre for å skape underholdning for oss tvsjåarar
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Dji, det var jo ikke poenget da ) Men jeg syns det er respektløs fordi han gjør det for "showets" del..
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er det respektløst å omskjære seg? Bare fordi det var han? Det er mange som omskjører seg selv om det ikke står noe om det i religionen deres, eller det er vanlig i kulturen deres? At det er ekkelt at han tygger sin egen forhud er jeg enig i. Jeg orka ikke se mer under operasjonen, jeg....
nickoline og supermann Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 At han omskjærte seg er vel helt ok, men at det gjorde så vondt overrasket meg..........satt mitt syn på omskjæring av gutter i et nytt lys. Respektløst synes jeg ikke det var. At han spiser sin egen forrhud er kvalmt, men Kristoffer er kristoffer...........
Frk. Vable Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 For å si det sånn da, de som lager programmet har jo ikke "diktet" innholdet selv, så det er en stor del av verden som er syk!! Eller bibelen eller hva det er... Får mer og mer inntrykk av at myyyye i kriken og det kristne miljøet bare er tøys og fanteri... Først Da Vinci-koden, så dette her.... hehe
LizzyG Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Jeg synes egentlig at det var fint han gjorde det, for da fikk vi se hvor vondt det var, og så fortalte de jo bakgrunnen til omskjæringer også.
Audacious Angel Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Hæææ, spist sin egen forhud??? Vet han har spist en føflekk en gang da men så ingen ting til noe forhud spising nå hverfall...
Hot Midget ! Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Han er motbydelig...! Tok ikke lange tiden før jeg mista respekten for han nei. Bare det å komme med en kommentar som "I år skal kristendommen dø i Norge"...Han tror han er litt for viktig. Liker ikke slike mennesker.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Det var nå som sagt det at han gjorde det "uten grunn", jeg syns var litt teit. Respektløs var kanskje feil ordvalg. At han spiste forhuden, er ikke vist på tv, men lå på youtube. Fikk link av sambo. Den er fjerna fra youtube nå, fordi det var klipp fra en dvd-film som enda ikke har kommet ut... ÆSJ!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Grilla den med noen urter og "spiste" den,men ble for sterkt for tv2 så de sensurerte det
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 Som sagt, det ble ikke vist på tv, men på youtube. Han og han idol-dommeren satt på en strand og grilla den på et stormkjøkken... ææææææææsj :S
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. desember 2007 #17 Skrevet 13. desember 2007 slutt nå å analysere alt....kan ikke folk bare godta at han er litt sinnsyk, å ta programmet for det det er. Er jo INGEN som sier at dere MÅ se det, visst dere ikke liker det!!!!! blir så irritert over at folk kritiserer tv-program og disser de som er med på de. Det går jo ann å bare slå av tv'en, eller se på en annen kanal !!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #18 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har da ikke dissa noen, men jeg må få lov og si at det er KVALMT og tygge på sin egen forhud, som er stekt i fett og dill, og som IKKE er festet til penis? Det hadde da ikke noe med hvem det var og gjøre, eller hvilket program?
Audacious Angel Skrevet 13. desember 2007 #19 Skrevet 13. desember 2007 Ja,ja, det er ikke så mye som overrasker meg lenger med Kristoffer Schau. Tøff er han uansett, og morro å se på. Dessuten liker jeg at de kommer med sånne fakta snutter. Han er jo flink til å sette ting litt eksta på spissen da... Man tenker jo litt når man hører hvor mange barn som blir omskjært daglig pga. foreldrenes relgiøse overbevisning.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. desember 2007 #20 Skrevet 14. desember 2007 Elsker den serien...synd at det bare er 7 dødssynder, og ikke flere!:-( Hørtes ekkelt ut at han spiste på forhuda si, men så kom jeg til å tenke på at det er jo mange som suger, og da svelger en ofte sæd og urin...å tygge på et stykke hud blir derfor ikke så ekkelt, selv om det er forhuden. Men jeg bare visste at han kom til å bli vred på seg selv til slutt etter det her!
Twig Skrevet 14. desember 2007 #21 Skrevet 14. desember 2007 Æsj.. man finner ikke mer motbydelig mannebein.. pr-kåt kaller man sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå