Gå til innhold

har dere sett disse dokkene??sykt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er temmelig ekle synes jeg.

Litt sært å samle på sånne. Det skal jo være en viss forskjell på dukker og babyer da.

Skrevet

Æsj detta var litt ekkelt....Litt små psykt å samle på nyfødte liksom..

Skrevet

Uuuæææ.. så jo akkurat ut som nyfødte babyer jo. Men en smule sært å samle på nyfødte "babyer" ja..

Men dem var jo søte da:)

Skrevet

jeg skjønner ikkehva folk gjør med de jeg? har de til utstilling i stua? æsj! og det er så bra skrevet at DE IKKE ER LEKETØY liksom.. hvem bestemmer det? hehehehehhe..

Skrevet

De var litt for creepy for meg, sånn ville aldri jeg hatt i huset!

Skrevet

OMG - tror jeg hadde rygget ut igjen hvis jeg hadde kommet hjem til noen som hadde samlet på slike dukker, ja...det der var bare creepy...lurer på hva som får folk til å ville kjøpe noe sånt..?

Skrevet

ser for meg en eller annen psycho som triller rundt på dem og later som om det er ekte babyer...

Skrevet

Det var jo nesten litt på grensa til groteskt...

Ha fire, fem av de på stuegulvet lissom?? Eller i en eller annen hylle?

Takk, men nei takk!

Skrevet

Creepy?

Jeg syns de var aldeles nydelige! Hadde jeg vært 11-12 år og fått en sånn å øve meg på, hadde jeg vært overlykkelig.

Skrevet

Man finner massevis av sånne reborn-dukker på ebay også.

Skrevet

Men det er jo IKKE leketøy da...stod jo klart og tydelig i annonsen, he he;o) Nei, de var skikkelig creepy syns jeg...*grøss*

Skrevet

Veldig like ekte barn ja. Litt ekle syns jeg.

Skrevet

De er jo herlige å ha liggende i en vugge i gangen da f.eks. Når barna ikke bruker vugga lenger, så skal vertfall jeg ha den i gangen/stua med enten en sånn baby i eller blomster :)

Skrevet

hvem i gampen vil ha ei sånn dukke????? jeg klarer nesten ikke ha dukke uansett,synes de er litt ekkle og jeg da.....

Skrevet

Jeg hadde nok gått rimelig raskt om jeg kom på besøk til deg da altså. De var nifse og litt groteske. Ser jo ut som døde babyer..:( Beklager, men de hadde psyka meg helt ut.

Skrevet

huff fikk litt sånn død baby følelse...:(

Skrevet

Men seriøst, hun har gitt dem navn og fødselsdato!!! Og oppgir vekt og klesstørrelse.. Hva i pøkk skal man med en slik dukke?? Joda, visst var de søte, de lignet jo normale babyer, men skal man ha en slik liggende i vugge i stua?? Her er dukka mi, hun er født 11.03.07 og veier 2000g!!! Nei, det der syns jeg var på grensen til litt sykt jeg assa..

Skrevet

For ei stund siden var det ei her inne som la ut bilder av "babyen" sin. Jeg la merke til at babyen hadde nøyaktig samme bøy på armer og ben på alle bildene, og noen av posisjonene så ganske unaturlig ut for en baby. Ansiktet var dekket til på alle bildene uten om ett.Det var andre som kommenterte at babyen lignet en dukke, og da ble dama kjempesint og fjernet alle bildene.

Mange her inne forsvarte henne, og mente at "alle ser jo at det der ikke er noen dukke!!"

Vel.. ;)

Skrevet

Ja, nå kjenner ikke jeg til den saken,husker innleggene, men så aldri bildene! Men jeg hadde blitt lurt om noen kom med en vogn forbi, og hodet til den dukken der titta fram fra posen. Tror jeg hadde gått fem på... Får håpe markedet ikke er overveldene stort for de dukkene der..

Skrevet

Synes de var skjønn jeg:) Hadde jeg hatt en jente skulle hun fått en sånn til jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...