1, 2, 3!!! Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hva slags stoff bruker dere, og hvor kjøper dere det?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Lurer jeg på også!!!
hildus Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Heisann, jeg fikk en til å sy for meg, men kjøpte stoffet selv. Egentlig er det lurt å ha et stoff som ikke er så tynt for å gjøre det mer slitesterkt. Jeg derimot forelsket meg for et på panduro som er litt retro stil på, og det fungerte fint. Posen er ferdig og kjempe fin. Lurt med to sforskjellige på innsiden og utsiden. Jeg fikk tips om å prøve Åhlens, men fant bare veldig dyre stoffer som jeg likte, men de har nok masse som passer til den bruken. Lykke til. Når jeg ser resultatet tenker jeg at det ikke må være så vanskelig å sy så kanskje jeg lager et selv om jeg blir lei det jeg har....
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Sjekk ut www.sykroken.net Her finner du masse oppskrifter, tips og bilder:)
2 små orkaner Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg brukte kordfløyel som ytterstoff og fleece inne i. Har i tillegg kjøpt en dyne på Ikea til å ha i om vinteren. Så den er god og varm. Kjøpte stoffet på Stoff & Stil som finnes i Drammen eller på nett. Ble ca 300,- totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå