Gå til innhold

en ide og få bort anonynknappen her og??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser de fleste er anonyme her.., lurer om vi hadde vært så frem på uten den??:-) god jul til alle:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"lurer om vi hadde vært så frem på uten den??:-)"

Nei, det hadde ikke den anonyme vært. Da hadde det bare vært Koz og Klemz her også, slik som på skravle.

Skrevet

fint levert hockeymom:-) men mye gøy å lese her inne, men mye dritt også..mange litt på kanten svar til noen, ikke mye kjekt, men det er vel derfor det blir underholdning:-) eller ka??

Skrevet

Vel siden heter jo kranglesiden da.

Skrevet

det heter kranglesiden for en grunn..personangrep syntes jeg alle er blitt mye flinkere noe som er veeldig bra...

da har det ikke noe å si hvor mye drit man skriver her...:)

tihi......

godt å kvitte seg med litt hormonutbrudd her... :D

Skrevet

tror ikke du fest del lille spire hadde tørt å være like tøff i munnen mot de som tar abort hvis du skulle signert med nick.

Skrevet

men nå er det nå heldigvis ingen som kan bestemme noe om hva andre skal gjøre eller ikke..og godt er nå det..nei,alle får ta ansvar for sine egne ord og gjerninger så kan vi alle leve i lykke og sus...ehm..og glede...og kjærlighet...hmm...ja...

jeg er glad i dere alle sammen!!!!!!!!!!!!!

weeeeeeeeeeee..................

Skrevet

Jeg må si jeg enda lurer litt på hvorfor folk ikke vil signere med nick.. Det er jo ikke akkurat navn og telefonnr? Dessuten vet jo mange hvem som er hvem bare pga måten de skriver på uansett... Jaja.

Skrevet

Ja det er mange som avslører seg på måten de skriver. Trenger ikke vært etterforsker med lang erfaring for å avsløre en del av de anonyme her akkurat.

Skrevet

nei,er enig der...er vel en av de få som faktisk signerer konsekvent...

har ikke noe problem med å stå for hva jeg sier..det har jeg lært meg fra jeg var lita at man skal stå for hva man båe gjør og sier..og siden jeg aldri ville gådd til angrep mot en person så ser jeg ikke problemet med å signere...

til og med når jeg virkelig prøver å provosere blir jeg kun møtt med en "haha-bet nesten på den der *sommerfugl*" hehe..

er litt godt det når de her inne forstår at jeg aldri mener noe vondt...så er ingen som trenger å ta det personlig hvis jeg sier min mening...

alle har lov til å ha egne meninger,så selv om at jeg kanskje ikke er enige med alle så gjør ikke det noe..for jeg står for det jeg gjør,og de må stå for det de gjør..

så derfor sier jeg SKÅL folkens...tihi...sitter her med et nyydelig glass pepsi max....hmm..kanskje jeg må ta det opp på skravle..ja..tror det..

byye.. :)

Skrevet

Til HI..

Jeg skjønner ikke nicket ditt.. Gidder du å forandre det?

FEST DEL LILLE SPIRE

Hvilken del av spiren vil du skal feste seg egentlig?

Skrevet

Uuuhu..pepsi max, uten sukker men med koffein. Det er bare nesten på "kommer barnet mitt til å bli mongo nå?" grensa.. Jeg drakk da et glass med helt vanlig cola idag, så det sier seg selv at jeg hater både meg og mitt ufødte barn...men hva annet kan man vel vente av sånne som ikke er mot abort, eier jo ikke moral eller verdier. *spise en sitrus frukt*

Skrevet

hehe...

i like you delirium.... ;-)

sett her å flira å tåran sprett...hehe...

Skrevet

Hvor er anonynknappen?? Ser den ikke, finner bare anonymknappen....

Skrevet

*Fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzz* *Kooz og klemzzzzzzzzzzzz*

Skrevet

fikk ikke fest deg lille spire, den var opptatt:-( så tok defor del istedet for del..så håper at den 5 spiren sitter og at jeg ikke mister den..forandrer ikke nicket mitt .., og kaffor slukke jeg vært tøff i munnen mot de som tar abort??? uten nicket mitt?? ingen som kjenner meg her inne alikevel, er vel det samme om det står nicket eller anonym vel???

Skrevet

Det som i alle fall problem her tidligere (ikke så mye av det i det siste heldigvis) varat dersom noen faktisk sa hva de mente (og som ikke alle andre likte) og stod fram med nick, kunne man lett bli hengt ut i en ny tråd 2 min etterpå (som så klart var skrevet av en anonym). Det har skjedd flere ganger at folk har blitt regelrett hetset her inne fordi de faktisk tør stå fram med nick.

Så jo...man er like anonym med kun et nick (så lenge man ikke har en profil med masse bilder og personopplysninger på) som med å signere anonym, men likevel "vet" man jo hvem som har skrevet dersom man signerer med nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...