Gå til innhold

Er jeg hysterisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natalie har spysyka og ligger og sover...Jeg er så redd for at hun skal spy i søvne mens hun ligger på ryggen uten å våkne å bli kvalt at det...:s....Så løper og skjekker henne hvert 10.minutt eller noe...Huff..

Hun er snart 3 år...Men sover veeldig tungt...Tror dere hun ville våknet om det skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi har kunn spydd på natten og har alltid våknet av det..

Skrevet

Vet ikke... men ville bare si at jeg er minst like hysterisk. Tupper gubben inn på gjesterommet og har jenta vår i senga når hun er syk jeg...... ;o)

*jadasikkertoverhysteriskhønemor*

Skrevet

Jenta mi spøy i søvne mens hun lå på ryggen for to uker siden, gikk fint det. Hun våknet og skrek av full hals, så tror nok jenta di våkner også.

Skrevet

Vel,her har jeg aldri unngått å våkne av at de har spydd om natta hvertfall.Elginga og grininga har vekket meg ganske raskt;-)

Skrevet

Nei, jeg er akkurat lik...

Huff, håpe lillemor blir fort frisk da..

God bedringsklem

Skrevet

Huff, godt det ikke bare er meg....Men føler det er bedre å løpe litt ekstra fremfor at noe virkelig skulle skjedd..

Er eeegentlig ikke hønemor sånn ellers, utenom biler og vann...Hun får ikke gå en eneste meter fra meg der det er biler i nærheten og hvis hun bader i lille stampen sin har jeg øynene på henne hele tiden. Har ofte hørt jeg overdriver i forhold til disse tinga, men jeg har sett og hørt nok om slikt som skjer:-((

Jeg tar mange sjanser i livet, men ikke når det gjelder det mest dyrebare jeg har...Æææ...løper inn og skjekker igjen..:s

Skrevet

nei, syns ikke du er hysterisk da..men stresser kanskje deg selv opp?:) men driver å lytter selv når de er syke, så blir vel egentlig samme sak det:-)

god bedring til prinsessa:(

Skrevet

Takk..!:)

Det er virkelig jævlig å se barna sine syke, spyr til der bare er syre igjen...Huff:-( Går utrooolig mye i kvalme og spying her hvor vi bor for tida, så jeg kan jo egentlig se litt positivt på det og, vi fikk det nå og ikke på julaften...For DET er kjipt det..! c"o)

Skrevet

Det har faktisk hendt flere av ungene mine at de har spydd på natta uten å våkne av det. Er ganske ekkelt å komme inn til dem senere på natta (fordi de roper eller gråter) og så ligger det KALDT spy ved siden av dem, altså har det ligget der en stund....

Men det har gått bra med dem, men jeg tenker også som deg; Tenk om....

Jeg ender ofte opp med å sove på samme rom som den som spyr :-)

Skrevet

Var og så på henne nå..Hun lå så fint og pustet med hodet på skakke, nydelige lille vennen min:-) Legger meg snart jeg også, har lagt klar madrass på gulvet hennes til meg;)

Skrevet

Lillegutt spydde jo flere ganger hver dag i nesten 4 uker og da også noen ganger mens han sov. Det er ubehagelig å se men de fikser det fint. De våkner av slikt.

Skrevet

Oi..! Hver dag i 4 UKER?...Kan jeg spørre om årsak til det?c"o)

Skrevet

Nei synst ikkje du er hysterisk! er sånn eg og. Når ein av mine er sjuke setter eg klokka på ringing hver halvtime/time på natta for å sjekke at dei har det bra... Hadde dei hatt spysjuka hadde eg sikkert sjekka oftere. Til og med når dei er friske må eg sjekke at dei har det bra når eg våkner om natta.. Er nok litt hønemor...;)

Og som noen her oppe skreiv om biler og vann, der passer eg ekstra godt på og! 3åringen må alltid holde handa mi når me går ved sida av ein motorvei. Er livredd for at noe skal skje med dei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...