Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Vil noen legge dette ut på skravlesiden for meg? NYTT 22:55 13.12.2007 Det er så inni helvete kjedelig med alle som ikke kan legge ut gørra si på skravle sjøl. Hadde det vært mulig å drite i å be folk på krangle om gørrjobben, eller skal jeg bare hetse alle som ber om sånt, reint prinsipielt, til de slutter med det? Hjælpeslause kveg. sug lut
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ja,jeg skal legge ut dritten med nick selv neste gang.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor vil du skravle om dette? Skravlekjerring! Dramaqueen!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg føler et så stort trykk inni meg. Og så er det så vemmelig om noen tror at det er meg som føler trykket. Men så må jeg jo snakke om det AKKURAT NÅ så jeg kan ikke legge det ut på hvilket som helst annet av de ørti forumene for tenk om jeg måtte vente på svar.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Da er det vel bedre å dunke hodet hardt i gulvet 3-7 ganger for å få løsnet på trykket?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Nei, jeg må ha bekreftelse. Gulvet nekter.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Tror nok skravlerne er for opptatt av seg og sitt til at du får noen bekreftelse. Prøv veggen i stedet, betongvegger har ikke sjel, og kan ikke nekte.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Ikke snakke heller. Dessuten er de ikke opptatt, de er unnvikende.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Problemet er vel at det stort sett er her og på krangle det i det hele tatt er folk. Tror man skal ha stor porsjon tålmodighet hvis man skal vente på svar på mange av de andre forumene.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Tja, sier du BØ på småtroll eller navne har du straks en forsterka bataljon etter deg som prøver å få deg til å skjønne at det var helt feil og du burde fratas tastaturet. Dessuten er andres manglende tålmodighet ikke mitt problem - og ikke min deres, kan man jo si, men om de velger krangle får de jaggu finnes seg i at det krangles.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Det er jeg veldig enig i.Står en rimelig grei advarsel like over der man poster innlegg,men ikke alle som føler seg berørt av den kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå