Gå til innhold

Pappa har fått kreft...Fra anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

NYTT 21:39 13.12.2007

Fikk vite det i kveld.

Han har i ca halvt år gått med litt problemer med å svelge mat (danner seg mye slim som vil opp), men har gått relativt greit så lenge han ikke spiser kjøtt og slike "harde ting.

Han var redd for å ta gastroskopi, så det har blitt utsatt til nå nylig.

Og nå var svaret der. De fant et ondartet sår langt ned i spiserøret. Var visst lite sa de, og ellers var spiserøret og magen helt fint.

Dette er en sjelden kreftform har jeg lest, og vanskelig å behandle.. Så jeg blir så redd.. Mitt verste mareritt har skjedd..

Men på nettsider er det alltid snakk om svulster i spiserøret. Pappa har ikke noe svulst, men et sår.. Er det forskjell på det?

Og har forstått at det er bedre sjanse når såret sitter langt nede..

Noen som vet litt om dette, som kan fortelle meg litt..

Klarer ikke tenke på annet jeg nå..

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet desverre ingenting om slik type kreft, men det er jo et godt tegn at det ikke har spredd seg.

Vil råde deg til å skrive ned alle tankene dine og sette opp punkter med alt du lurer på og så gi dette til legen hans, da vil du få svar på alt du lurer på :)

Har selv levd flere år med frykten om å miste pappan min til kreften, så jeg vet hvor vondt du hard et nå. Nå døde desverre min pappa, men det var antagelig fordi kreften hans ble merket så sent og hadde spredd seg ganske mye.

MASSE lykke til og god bedring til pappan din!

Skrevet

Kjenner to som har hatt kreft i munn og bak i halsen.......... den ene lever i beste veldgående. Den andre måtte gi tapt etter lang tids kamp.----- Vet ikke så mye om det utover det.

Klem til deg, med masse ønsker om at pappan din blir frisk igjen. Har de oppdaget det tidlig, så er det jo håp. I dag er de så vanvittig flinke........, men vær obs på at han kommer til å bli veldig syk av behandlingen.

Kanskje stygt å skremme deg, men viktig å ikke la det komme som et sjokk at man blir veldig syk av stråling og cellegift!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...