Gå til innhold

Hehehe, oiii, skal si innlegget mitt tok av......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg egentlig ville med det innlegget var bare at jeg syntes så synd om ungen, har tenkt på henne hele dagen... De foreldrene er et kapittel for seg selv altså. Mn det var ikke poenget... Hadde ikke tenkt å si det heller, det ble bare slik som et svar på noe en spurte om...

Selvfølgelig så finnes det grunner til at noen absolutt ikke kan, syntes bare så ufattelig synd om den ungen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe ...det tar litt av her inne av og til! Skjønte hva du mente=)

Skrevet

Jeg svarte ikke på innlegget, bare følte det samme som deg. La ikke noe mer i det enn det du skrev. Men jeg visste hvordan et slikt innlegg ville ende her inne, he he.

Skrevet

Ja, det ble blåst litt ut av proposjoner syns jeg. Uansett hvordan man vrir og vender på det, så var det jo synd på barnet. Jeg kom ikke på en adventskaffe en gang, og jeg husker hvor trist vesla var. Det stikker i meg ennå, selv om hun har glemt det for lengst. De hadde ikke sagt i fra tydelig nok, så det var flere som ikke kom da, men vesla mi hadde jo gledet seg til jeg skulle komme. Selvsagt var det trist!

Men jeg syns faktisk synd på de barna som må være først i barnehagen og sist ut og jeg. Har hendt innimellom med mine og, og jeg syns like synd på de som på andre. Det er ikke gøy å være den første, og ikke gøy å være den siste. Kanskje spesielt den siste. Sitte der og vente sammen med en voksen. Men desverre er det slik for noen... Likevel, det er synd på barna for det. Vi har innrettet oss annerledes nå, ved å bytte jobb, for at barna skal slippe dette rett og slett.

Skrevet

Fikk ikke med meg hva det dreier seg om jeg..

Link til innlegget??

Skrevet

Problemet er vel at svært mange ikke klarer å skille det å observere noe fra det å fordømme noe. De to tingene hører visst sammen.

Dersom man observerer en person, situasjon etc, kan man ikke gjenfortelle det uten at det ligger en dømmende baktanke og lurer innefor pannebrasken.

Må jo bare le, da

Skrevet

Huff, jaja... Jeg mente det ikke vondt ihvertfall...

Skrevet

Ja, kjære vakre vene. Noen er vel mer bløte enn andre da vel. Forstod godt hva du mente jeg oiii:o) Hadde reagert helt likt.

Samme om foreldrene ligger i fødsel eller strikker, det er vondt for barnet uansett.

Skrevet

Hehe, bare det jeg ville frem til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...