Gå til innhold

Badekar/Føde i vann - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve å føde i vann dersom det legger seg til rette denne gangen. Er spent på om det er så godt som det ser ut til.

Kan dere som har prøvd det, komme med innspill? Hvor jeg skal føde har de bakekar hvor jeg kan ligge under åpningstiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en fantastisk vannfødsel for 3 år siden. Nå var den kort, var bare på sykehuset i 1 1/2 time, men jeg var i vannet hele fødselen. varmen fra vannet dempet smertene (hadde kun akupuktur som smertelindring), det var lett å bevege seg. Mannen min hadde en aktiv rolle siden han måtte holde meg litt oppe. Det var ikke ekkelt og grisete i det hele tatt. De tappet vannet ganske langt ned når han sto i åpningen før siste pressri og med en gang han var ute tappet de ut vannet og dusjet meg. Det var rett og slett HELT fantastisk!

Skrevet

Jeg har også lyst til å prøve å føde i vann.. noen flere med erfaringer?

Skrevet

fødte i vann 30 april 2006 :) Fødselen gikk supert. Var utrolig deilig å ligge i det varme vannet. Jeg trodde det kom til å bli skikkelig ekkelt, mye blod og gris, men det så jo helt rent ut jo.. hehe... Helt merkelig:P

Jeg vil anbefale alle å prøve det..det passer ikke for alle, og vi har jo forskjellig smerteterskel, men syns at man burde prøve.

Det verste med hele greia var å klatre oppi badekaret..hehe...hadde tett i tett med rier, og det å da løfte beinet over kanten var helt jævlig! hehe... men når jeg først kom oppi var det deilig ass ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...