Gå til innhold

hvem har "rett" ? :P sur sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo sov ikke noe i natt, fordi han valgte å sitte oppe og spille data istede. han dro på jobb kl 7, men kom hjem igjen kl 11.30 fordi han var så trøtt! (...bombe) jeg og snuppa dro til byen og kom hjem igjen kl 15.30. da fikk han sovet 4 timer før jeg skulle på jobb.

han har pappapermisjon i morgen og vil sove lenge, siden han ikke har sovet så mye siste døgnet. fredager bruker jeg å få sove en time ekstra siden han har perm. jeg sa at han fremdeles måtte stå opp med snuppa. han ble sur. det er jo ikke min feil at han måtte spille istede for å sove.

jeg synes ikke han har noen rett til å bli sur for det, permisjon er ikke det samme som fri!!!! det er han som er teit ja? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du =)

Skrevet

Ærlig talt.... det er hans "dag", og hvis han er trøtt fordi HAN satt oppe og spilte data.... ja, så er det synd for han!

Skrevet

Enig med deg!

Han har permisjon for å være sammen med barnet, ikke for å ha fri og sove lenge! Og han har kun seg selv å takke for at han valgte å sitte oppe og spille hele natta!

Skrevet

Ok, her holder jeg helt og fullt med deg. Tror ikke jeg trenger å høre hans versjon først jeg ;o) Men du...... Reiste han virkelig hjem tidlig fra jobb pga mangel på søvn? Hva jobber han med da? Det syns jeg vitner om noe dårlig arbeidsmoral jeg. Og perm er ikke fri, men en dag sammen med han og vesla. Så han må nok pent finne seg i å stå opp i morgen ja! Helt enig med deg.

Skrevet

Enig med deg! utrolig teit av samboern din å være våken hele natten

Skrevet

helt klart enig med deg ja! er da hans problem når han velger å spille hele natta....

Skrevet

Høres ut som noe min samboer kunne gjort det der. Og JA DET ER HAN SOM ER TEIT!!!! Makan til mannfolk vi har altså...

Skrevet

Pappa-perm er fri fra jobb for å være sammenmed baby, ikek fri fra jobb for å sove\spille\drive med andre ting

sånn er det med den saken..

Skrevet

Han har permisjon,da får han ta seg av barnet!!

Ikke ligge og late seg og la deg ta deg av henne!

Skrevet

ahh :o) ja han dro hjem fordi han holdt på å sovne utallige ganger. rart det der! han har dårlig arbeidsmoral ja.. men det gikk ikke direkte utover noen på jobb eller ting han skulle ha gjort. nå ble han sur gitt, for det er jo så synd på han! jeg har jo ikke noe empati.. :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med deg! Sånn gjør sambo og, om han har fri dagen etter.. sitter og spiller til langt på natt, men han står opp på morningen da. Hadde vært ålreit og hatt en opplagt mann i hus og!

Skrevet

Leste innlegget for samboeren min. =) Han er enig med deg.

=)

Skrevet

Får du sove bare en time ekstra når han har perm? Mannen min lar meg sove fra morrapuppen helt til neste pupp i helgene, når han har fri, fordi jeg tar meg av babyen hele uka.

Mannen din er fullstendig urimelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...