Gå til innhold

Hva er den ekleste grøsseren/thrilleren dere har sett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg finner ingen filmer som virkelig får det til å knyyyte seg i magen på meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wolf creek, og det er fordi den er basert på en sann historie!

Skrevet

Wolf creek er grei, men Hostel topper listen min på kvalme.

Skrevet

Jeg er en skikkelig horror elsker, men jeg har ikke sett en de siste årene som virkelig gir meg frysninger. Men jeg husker at jeg synte at Candyman var litt små creepy=)

Skrevet

Jeg er en skikkelig pyse da, men jeg var rimelig redd da jeg så "the others"...hjelp...;) Også den thailandske "shutter".

Skrevet

The dentist. Har ikke sett den selv, men har fått høre av andre at den ikke var så.. Pen å se på;)

Ellers står det stille..

Skrevet

The Dentist var morsom=) Corbin Berntsen (Lov og rett i L.A) i hovedrollen. Ikke skummel, bare komisk=)

Skrevet

the dentist er skikkelig kvalm ja! Det kan jeg skrive under på... *grøss*

Skrevet

Hostel, usj!

Wolf Creek synes jeg ikke var såå ille, men den var jo ganske bra igrunn.

Skrevet

the shining, the grudge, the ring, også de gode norske da: villmark og fritt vilt:) brrrrr.. Er omtrent redd for alt da så. Hjemsøkt som går på tvnorge nå på søndager 21.30 er bare for mye også:)

Skrevet

Saw filmene synes jeg er det værste filmene jeg har sett og jeg har sett mange.

I tilegg synes jeg den eksorsistfilmen om emily rose er utrolig ekkel siden den er basert på en sann historie.

Skrevet

Misery tror jeg den heter, mange år siden jeg så den, men husker den enda...

Og Psycho av Alfred Hitchcock skvatt jeg også endel av...

Skrevet

Satt og leste hva andre hadde skrevet og må si meg enig i at wolf creek va skikkelig ekkel, og da fordi den var basert på en sann historie. Det blir ikke backpakingtur til australia på meg liksom:P

(Ikke bratislava heller -Hostel) :P

Gjest thricane
Skrevet

Hostel 1 var i grunnen ganske spennende og litt småkvalm å se på, selv om de overdrev altfor mye med blod og gørr. men styr unna Hostel 2, den var bare samme greie om igjen.

Enig med deg, få filmer som svarer til forventningene. Jeg er faktisk veldig positivt overrasket de norske skrekkfilmene, de klarer å holde effektene unna og drar tilbake litt av den gode, skumle atmosfæren. Er så drittlei av at de skal mase opp alle skrekkfilmer med mest mulig horrible monstre og scener.

Skrevet

Nattsvermer!

Ingen over og ingen ved siden. Skikkelig gjennomført film. Er intelligensen til Hanniball som gjør den så uhyre skremmende!

Skrevet

Wolf creek skremte vettet av meg og var grunnen til at jeg avlyste roadtrip`en (i hvertfall den delen hvor man sover i bilen etc) når jeg var i Australia.

#gåsehud#

Skrevet

Forresten..Stephen Kings IT var ganske uhyggelig...

Skrevet

The grudge, The ring, Blair Witch,

Alien en og to

Pitch Black

Seven

Djevelens Advokat

Skrevet

The Ring.

Utrolig bra og gjennomført, men fy så ekkel.

Skrevet

Saw3 var rett og slett kvalm å se på. De to andre var ikke ille.

Pet semetary av stephen king klarer jeg ikke se flere ganger...så mer på innsiden av puta enn av filmen....

Skrevet

Witchboard. Den er sinnsykt bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...