Gå til innhold

For tidlig ute?? (skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 29+2.. Alt babytøy er vasket og sammenlagt. Skal Vaske kommoden og plassere det i skuffene etterpå. Voksiposen er vasket og klar. Lurer på å snart sette opp senga til lillegutt slik at alt jeg trenger å gjøre er å re den opp når jeg kommer hjem..

Min første kom 34+0.. det er under 5 uker til om det skulle skje denne gangen, samt har jeg eksamen om 6 uker i dag..

Synes dere det er for tidlig egentlig å bagynne å gjøre klare de store tingene?? HAr ikke lyst til å stresse, men stresser med å lure på når jeg skal sette det opp..

SYkehusbagen skal pakkes før jul.. DET er sikkert.. skal ikek ha samme stresset som forrige gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er tidlig ute for deg nei... du har hatt en fødsel før der babyen kom ut for tidlig, og 2. gangen nå så går jo fødselen kanskje fortere når den først starter...

Men du er tidligere ute med ting enn meg ja, hihi... for jeg er 36 uker på vei nå, og har IKKE ting klart... hehe

Skrevet

He he........ har tenkt samme tanken selv. Men velger å drøye med å pakke bagen til etter jul. Det blir ikke noe fødsel i år..dermed basta!!!! ;-)

Har vaska og lagt på plass klærne i to minste str. Senga står klar, med er ikke oppredd, stellebordet er også klart.......... Resten får vente, er bemerkelsesverdig rolig denne gangen. Blir vel overtid og mars-baby på meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...