Mamma til mars jente Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Merker nå at det ikke er særlig godt å bruke vanlig bh lenger, magen er såpass langt oppe.. :S Men har så dårlig greie på str og sånn, bruker 85B nå, men har på forlenger på de fleste bh'ene... Noen som vet hvilken str jeg burde kjøpe da? Og har de isåfall den på H&M? Har ett stykke å kjøre, så greit å vite hvilken butikk jeg må til...
Afrodite´71 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hei Jeg kjøpte mine på Cubus og Lindex. Gikk opp en str. i ryggen og en cup-str. Men jeg prøvde dem først, da. Ble anbefalt av jordmor å kjøpe en som var litt ekstra stor til de 1. dagene på sykehuset da puppene står opp under haka. For øyeblikket bruker jeg for det meste treningsbhéne mine. De er myke og holder ting på plass. Husker fra forrige gang at spiler ikke anbefales siden de kan virke hemmende på melkeproduksjonen, men vet ikke om dette stemmer. Har kjøpt en med spiler, men den er for ubehagelig til å bruke nå med ømheten under puppene og alt. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå