Gå til innhold

For tidlig ute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 29+2.. Alt babytøy er vasket og sammenlagt. Skal Vaske kommoden og plassere det i skuffene etterpå. Voksiposen er vasket og klar. Lurer på å snart sette opp senga til lillegutt slik at alt jeg trenger å gjøre er å re den opp når jeg kommer hjem..

Min første kom 34+0.. det er under 5 uker til om det skulle skje denne gangen, samt har jeg eksamen om 6 uker i dag..

Synes dere det er for tidlig egentlig å bagynne å gjøre klare de store tingene?? HAr ikke lyst til å stresse, men stresser med å lure på når jeg skal sette det opp..

SYkehusbagen skal pakkes før jul.. DET er sikkert.. skal ikek ha samme stresset som forrige gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter litt før deg, to dager. Har kjøpt klærne, og de ligger i en kommode men er ikke vasket. Sengetøyet ligger også innpakket og uvasket. Dynen er ny, den har vi på plass- sengen kommer svigers med over jul.

Tar alt over jul jeg, monterer vognen som ligger nedpakket, samt lufter vognpose og annet. Bilstolen står innpakket i plast også, samt basen. Bagen skal pakkes da også, gruer meg litt til det- for da er det lissom så nært...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...