Galskapens overhode Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 I dag er jeg 29+2.. Alt babytøy er vasket og sammenlagt. Skal Vaske kommoden og plassere det i skuffene etterpå. Voksiposen er vasket og klar. Lurer på å snart sette opp senga til lillegutt slik at alt jeg trenger å gjøre er å re den opp når jeg kommer hjem.. Min første kom 34+0.. det er under 5 uker til om det skulle skje denne gangen, samt har jeg eksamen om 6 uker i dag.. Synes dere det er for tidlig egentlig å bagynne å gjøre klare de store tingene?? HAr ikke lyst til å stresse, men stresser med å lure på når jeg skal sette det opp.. SYkehusbagen skal pakkes før jul.. DET er sikkert.. skal ikek ha samme stresset som forrige gang
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Venter litt før deg, to dager. Har kjøpt klærne, og de ligger i en kommode men er ikke vasket. Sengetøyet ligger også innpakket og uvasket. Dynen er ny, den har vi på plass- sengen kommer svigers med over jul. Tar alt over jul jeg, monterer vognen som ligger nedpakket, samt lufter vognpose og annet. Bilstolen står innpakket i plast også, samt basen. Bagen skal pakkes da også, gruer meg litt til det- for da er det lissom så nært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå