Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Lurer på hva det blå blinkende lyset er. Kjøpte tlf i dag. Trodde det var bluetoothen som var på, men det var det ikke.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har hatt min i et år snart og jeg veit faktisk ikke, det blinker etter en stund når telefonen ikke har blitt brukt..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Hm.. merkelige greier.Jaja, da får det bare blinke, da ) Takk for svar!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Tatt fra google.no (så nå skal jeg slå av mitt også...): Det blinkende blå lyset er som Andreas-J skriver, bare for å vise at tlfen er påslått. Telefonen bruker minimalt mere strøm hvis du skrur av slumremodus ja, men i tillegg får du også skjermsparer med dato/klokkeslett hvis du skrur av da... For å skru av slumremodus: -Innstillinger -Telefon -Display -Slumremodus Av/På
Tally Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Alt man får vite her inne!! :-) Har irritert meg litt over det lyset når jeg bruker mobilen som vekkerklokke Takk!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Er det mulig??? Var det så enkelt??? Har lurt fælt på dette jeg og, men aldri tenkt på at det var her jeg skulle finne løsningen. )
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 He he, jeg også, er jo rene diskoen om natten :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Takk for tipset. Da har jeg også skrudd av slumremodus:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå