Gå til innhold

Ha en riktig god helg da jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg til kvelds med min syke mann;-) Blir nok en natt med god søvn etter formen hans å dømme;-)

Imorgen er det ut på tur, bare bittelitt sur, siden vi egentlig skulle få besøk fra den greske øya denne helgen. Vi har plassert gjestene hos en venn som også alltid reiser med oss dit, så jeg får treffe dem på søndag:-) Imens får syk mann bli fort frisk så han kan leke med dem i helgen, mens svigermor passer lille rosa:-)

Ha en riktig god helg og hyggelig førjulskos:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg til deg også og god bedring til mannen. Håper det ikke er noe "alvorlig" som feber å sånt..... hehe

Skrevet

Ja, da er helgen på hell. Håper du har hatt en fin tur - tenker du var "balletts dronning" i den fine julekjolen!

Her sitter jeg og forsøker å få pakket alt av gaver - og få oversikt over hva som mangler. Gumissmannen er på lekeplassen med mellomste, eldste er hos sin pappa og minste snuppa sover. Og mammaen fyrer på peisen og hører på julemusikk ;-) Akkurat en perfekt søndag etter en veeeldig sen lørdag. Hadde middagsgjester på pinnekjøtt. Middagen var egentlig en dekkoperasjon for å spleise min barndomsvenninne med gummismannens kamerat og det kan tyde på at de likte hverandre. Så veldig godt kjent rakk de imidlertid ikke å bli, for mens gumiss var på kjøkkenet i det folk satte seg så greide gummismannen å plassere gjestene slik at de satt laaaangt fra hverandre.... Hmpfr! Kan jo ikke overlate noe ansvar, he, he... Ja, ja. Krysser fingrnee for at de greier å treffes igjen uten oss ;-))

En fortsatt fin førjulshelg til både deg klatten og alle andre her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...