Gå til innhold

Litt usikker, trenger noen mannlige svar,

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg, min mann og min bror satt og snakka sammen forrige dagen. Vi snakka om anabole steroider og slikt, om hvorfor noen trener vekter og noen ikke. Så kom vi innpå hva som skjer dersom en slutter å trene etter å ha bolat seg.

Min mann nevnte da slapp hud og STYGGE STREKKMERKER... Akkurat det jeg har. Tror ikke han tenkte seg om og han fikk et blikk av meg...

Mener han at mine strekkmerker etter å ha født hans barn er like stygg som menn med slappe armer sine strekkmerker.

Den kvelden, og de andre kveldene har vi lagt oss med lyset av...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry- jeg er ikke mann, men svarer deg likevel. Skjønne veldig godt at du ble såret og lei deg, jeg er slev veldig var på å tolke ting i negativ retning når det gjelder meg selv. Men helt ærlig så tror jeg ikke det var det han mente. Menn med store kropper som blir slappe, og strekkmerker på en manns hud ser ihvertfall jeg for meg som styggere enn på kvinner. Damehud er liksom mye mykere og glattere uansett. Hadde han syntes at dine strekkmerker var stygge ville han tenkt seg om da han sa det, tror jeg. Konfronter ham med det, da vel! Jeg stiller mannen min til veggs hver gang jeg lurer på hva han mener jeg, greier ikke å gå å tenke i ensomhet- da blir ihvertfall alt negativt. Tror ikke du skal tenke så mye på det..

Skrevet

Jeg er heller ikke mann altså,meeen for å si det sånn,så er det vel ingen her i verden som kans i at strekkemrker er fint?? Eller hva?? Har selv strekkmerker etter og ha født barn,forrestn etter jeg kom i puberteten......lår og mage,pupper og rompe.Men det er heller ikke de min mann skal elske dah....jeg synes ikke det er noe fint med arr heller,selv om han har massed etter en bilulykke,men de legger jeg ikke merke til lenger,men ser om andre folk har det liksom.....Tror kansje vi kvinner må slutte og fundere så mye.Det er stygt med henge pupper,henge rumpe,cellulitter osv osv.........men nå bllir vel de fleste av oss utstyrt med dette ette rhvert som åra går!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...