Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hjelp, glemte å spørre legen om hva jeg gjør med henvisningen. Fikk bare lappen i hånda og gikk. Hva gjør jeg? Slår opp i telefonkatalogen og ringer en vilkårlig fysioterapeut??? Henviser de videre??? Legen snakka om at jeg burde satse på bassengtrening. Får jeg da dette hos fysio? Ble veldig usikker her. De få gangene jeg har fått henvisning til noe har det vært til en bestemt navngitt spesialist. Noen som kan anbefale en fysioterapeut i Bærum?
mininurk Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Du må nok finne en fysioteraputt selv ja... Noen av de driver med bassengtrening, men ikke alle... Så må du levere henvisningen på første timen du er der.
MurielAmanda Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk tips om hvem det var lurt å ta kontakt med av jordmor.
lu266 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg ringte Kvinneklinikken, og de anbefalte noen som visste mye om bekkenløsning.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Har hørt at Klinikk for alle i Sandvika er bra. De setter også akupunktur og når de tar det sammen med fysiotimen betaler du kun rundt 100kr per gang for akupunktur og det er superbillig!! Jeg går på bassengtrening i Lørenskog, vil anbefale deg å finne et sted i Bæreum med det. Det er eneste timen i uka jeg ikke kjenner noen smerter:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 må dere betale?må ikke det jeg.fysioterapauten sa det var svangerskapsrelatert sykdom og trygdekontoret tok regningen...merkelig at det er forskjell på steder.er bosatt i hamar. snakk med jordmor om hvem som er best for deg
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Akupunktur blir ikke dekket av folketrygden, men fysio blir. Som jeg skrev så er det akupunkturen man betaler kun 100kr for når den er bakt inn i fysiotimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå