løveprinsen <3 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Var hos legen tirsdag i forrige uke. Hun skulle da bestille time til tidlig UL, da jeg har mistet en gang før. Hvor lenge må jeg vente for å få en slik "haste" time? Noen med erfaringer?? Vil så gjerne se at alt er bra, så jeg kan slappe av i jula. Er 6+0 i dag.
løveprinsen <3 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2007 dytter...må jo være noen som vet
-Petrine- Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Det kommer an på hvilken hastegrad legen din har satt på henvisningen. Det kommer også an på hvor mange viktigere tilfeller de har på stedet der du skal på ul. Ring til plassen du er henvist til, så vet du ca nårtid du får komme. Jeg fikk komme etter 1 uke, men jeg ringte å maste.
togutter-08og10 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hvis du ikke får time fort anbefaler jeg deg å gå til en privat gynekolog. De har innvendig UL og ofte liten ventetid. Koster jo litt da, men det er kanskje verdt det?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg dro til legen min en torsdag... hadde smerter... første gangsgravid..aldri mistet... ble sendt til Ul dagen etterpå sykehuset... Alt var heldigvis i orden:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå