Gå til innhold

Hjelp,jeg har spist brød!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både grovt,fint og knekkebrød! Åh,neeeei! Nå får jeg vel toxo og listeria og ellers alt annet som kan ramme en gravid... Noe jeg kan gjøre nå eller? Dra på akutten kanskje? Om dette går bra skal jeg la være å spise fram til fødselen. Jeg skal bli sondematet.. Ikke skal jeg ta noe smertestillende og helst ikke røre meg.. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da... Dette går aldri bra, nå er du virkelig i trøbbel. Tror nok sondemat resten av svangerskapet er løsningen ja. Hvis du overlever da...

Skrevet

Elendig og et utrolig teit innlegg. Folk må få lov til å passe på hva de spiser når de er gravid uten at det skal plage deg.

Skrevet

Haha! Hvis du synes det er så teit,hvorfor gidder du å svare da? Er jo sinnsykt mye hysteri her inne! Folk tar jo helt av.. Sunn fornuft har måttet få andreplass etter matportalen.no som blir tilbedt. Idioti.

Skrevet

du blir gal, får feber, dreper alle du kjenner , sååå dør du sjøl.. helt sant så det på ghost whisper på onsdag. KUN av å spise brød assa:P

Skrevet

du sier ikke hysteri den dagem du får listeria...

Skrevet

slutt å vær så hysterisk over hysteriet

Skrevet

Ring et hvilket som helst sykehus og spør hvor mange som får listeria iløpet av et år. Deretter spør du hvor mange av disse som er gravide. Så spør du hvor mange som det har gått galt med av de igjen. Vi snakker små små promille! Er nesten så sjansen er ikke ikke-eksiterende! Hadde folk slutta å dra til utlandet,hadde det vært svæææært liten smittefare. Da hadde det kanskje vært ett tilfelle hvert 10.år.

Skrevet

det er desverre ikke håp for deg nå...nå må du bare advare alle rundt deg om at du kommer til å bli gal og vil ønske å brenne de alle inne i en kirke...

etter det må du få noen til å bygge en by oppå kirka du har brent de inne..

så skal dere leve der nede som døde spøkelser i alle år...men er du heldig kommer kanskje tipp tipp tipp olde barnet til naboen sitt søskenbarn og hjelper dere inn i lyset..

som om dere ikke så nok lys i flammene....

men ja...er bare å starte å si farvell nå ja..

men har vært hyggelig å kjenne deg anonym..

Skrevet

må ikke glemme at tip tip tip oldebarnet overlever da:)

Skrevet

ikke tipp tipp tipp oldebarnet til de som blir gale nei..

tipp tipp tipp oldebarnet til hun som prøver å advare dem vil overleve..

HI er helt klart en av dem som har spist av dette brødet,så må være en av de gale...

oh...og jeg og du er de som prøver å advare...da vil vi jo brenne vi og...neeeeeei...

godt å vite at tipp tipp tippoldebarnene våre vil overleve ihvertfall...snufs....

Skrevet

godt å vite.. at vi føder i alle fall.. vi død ikke før i alle fall:P

Skrevet

du vet vel at du blir dum som et brød av å spise brød?????

Skrevet

og av knekkebrød blir du sprø......moahahahahahaha!!!!!

Skrevet

Største bivirkning av det vil være pga av GJÆREN som brødet er bakt med... Nå kommer du til å PROMPE masse!

Nei, sats heller på sondemat, luft og kjærlighet.

Skrevet

eg spiste kjøtt igår, og herregud- nå blir sikkert ungen sjuk og dauer før han e født..... egg og har eg spist, åååååå så krise....

Skrevet

Oisann!!

Hva med meg som er i uke 30 og har spist pizza!!! :S

Der er det jo både brød, gjær sukker, HVITLØK, ANANAS, KJØTTDEIG(!!!), bacon OG skinke!!!! :S

"IIIIIIIK!!!!!! ;) "

"Ja, blir nok en hjerneskada unge det her ja som blir født i morgen......!"

Skrevet

Vet du at utropstegn spiser hjerneceller når de samler seg i grupper på flere enn to?

Skrevet

Ha ha ha der traff du spikeren på hodet, er så lei av å lese om alle som tror de må slutte å leve pga graviditet. Tror nesten jeg tisset litt på meg ha ha ha ha ha.....

Skrevet

Brød er god...nam nam

Spesielt julebrød med brunost

Skrevet

Hehe......

Synes det blir altfor mye hysteri når det gjelder div ting og! :)

Husker det var ei stund her i sommer da det var noen som lurte på om det var farlig å spise hvitløk når en var gravid eller om det var farlig å ta hårspray i håret??? Ja, hvis det var farlig å spise hvitløk, så hadde det vel ikke vært folk i det hele tatt i sør-amerika, Hellas etc etc...

Ei fikk panikk fordi hu hadde tatt 2 glass cola!?

Stakkars mennesker....

Ja nei jeg "overlevde" jammen meg pizzaen jeg laga igår, så jeg tror jammen meg jegtar meg et stykke pizza med alt det digge på ikveld og jeg! ;) hehe....

Lenge leve fornuften sier jeg bare!! :)

Skrevet

Fornuft er ut,hysteri er inn.. Tydeligvis. Jeg får helt vondt av utrolig mange teite innlegg om mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...