Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 hehe... Har fryktelig lyst til st.petersburg, alltid hatt lyst å reise til russland, men med nytt og nyttig??? Vet ikke jeg altså, er det ikke bare gamle folk som reiser da???
pøber´n & je Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Og les det med liten skrift. Som regel må man ha med seg en som betaler full pris
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 hehe.. du og resten av norges befolkning... Hvis du drar alene og uten å være med på utfluktene så er det en billig tur. Men hvis du skal ha med deg noen så er det gasnke dyrt og du må betale i dyre dommer for alle utflukter du er med på.. Og mye gamle folk ja... hvertfall sørover (har ei kusine sm jobber som guide i Italia)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 hej hej hej ikke diss nytt og nyttig nå. er nok mange som "vinner" ja, og du må vel betale ekstra om du skal ha med deg noen. Men broren min og kona hans dro og de hadde en fabelaktig tur til italia! De dissa alle gamlingene på hotellet da, og leide bil... hehe. Du trenger ikke henge med de du reiser med så klart. bli med sier nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå