Gå til innhold

jenter please!! noen her som har/hatt OTH? Vogna knirker jo som bare F...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vogna er ikke mer en 2 uker gammel og knirer. hele byen hører jeg kommer jo. Damen på butikken smurte hjulene med fett greier. når jeg svinger eller dytter vognen ned så knirker den!! uff.. blir gal. noe jeg kan gjøre? eller er den virkelig sånn? knirker deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min knirker ikke, hatt den i straks 2 år... kanskje den trenger litt fett i hjulene?

Skrevet

Oi, det har jeg aldri opplevd med vår! Dvs den knirker litt nå, men det er etter ett års bruk uten å få smurt hjulene:) Tipper det er vår skyld...

Skrevet

åhh!! deres knirker ikke? uff uff uff. Kan jeg klage på noe sånt? jeg kjøpte ikke en vogn for den knirker da.. damen smurte jo på fett. har smurt selv med olje. men ikke noe skjer :(

Skrevet

Klart du kan klage på sånt!! Jeg husker at jeg hadde problemer med simo kombivogn som knirket som bare søren. Fikk nytt understell til den etter et par runder. Så lenge vogna ikke er eldre enn 2 uker? skal forhandleren ordne opp i dette. Ta med deg kvittering og reklamer. Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Hvis hun smurte leddene med hjullagerfett (regner med at det var det hun brukte) er det mer sansynlig at det er leddene som knirker. Da kan du spraye på silikonspray eller W40. Men jeg syns egentlig at butikken skal ordne det. Den er for ny til at du skal holde på med det. Men alle jenter: Alle vogner skal smøres med hjullagerfett en gang i året, og ingen vogner har vondt av litt w40 i leddene innimellom heller. Da har dere vognen mye lenger, og faren for rust er mye mindre.

Skrevet

hva er leddene og hvor ligger dem? sjekket nå. virker ikke som hjulene knirker. er noe forran der forhjulet er.. er ikke sikker. vanskelig å å finne hvor det kommer fra.. men ikke bakhjulene ihvertfall. søren as:(

Skrevet

Min knirker ikke. Men det kan være støtdemperne som knirker. De ligger på metallet over bakhjulene. Prøv med olje der og se om det funker. Hvis ikke så ville jeg klaget på vogna og fått ei ny ei.

Skrevet

har smurt litt inn på støtdemperne. ser ikke ut som det kommer der. har jeg krav på ny vogn hvis dem ikke klarer å fikse vognen?

Skrevet

ååh thanks jenter! skal dirkete til fru lyng i morgen ja!!! :)

Skrevet

Du har ikke krav sånn med en gang. De har rett på å få rette opp feilen to ganger først. Hvis det da ikke blir bedre, kan du kreve ny vogn. Lykke til.

Skrevet

jaja. så lenge dem fjerner den satans knirkinga så er jeg happy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...