panduru87 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei Lurer på om noen har tips om hva som er lurt å spise når man har vært slått ut av omgangssyken noen dager. Er snakk om voksen person
lille lysglimt Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har også vært helt utslått av omgangssyke nå..eneste som hjelper for meg er rista loff og cola.
kokosyklus Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Lett fordøyelig mat er bra med en gang. Loff f.eks. havresuppe er også ganske mildt, uten alt for mye gryn. Blåbærsuppe/ kompott (smaker dritgodt!!) Har kjøpt på Spar en gang, de har også på Maxi. Drikk te Lykke til og god bedring.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Du har min dypeste medfølelse! Dette er ikke moro... Det beste du kan gjøre er å la være å være sunn... Spis fiberfattig brød. Unngå fett, "harde" proteiner som f. eks. kjøtt. Drikk mye vann eller te. Kaffe kan irritere da dette er svært surt. Noe å styrke seg på kan være havremelk. Den lages slik: Kok opp 50/50 vann og lett melk, sukkre etter behov, ha i bare en spiseskje eller to med lettkokte havregryn. Er du svært hyppig på potta siler du ut havregryna slik at bare væsken er igjen. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå