Gå til innhold

Faen ta deg lillejonas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er SYYYYYYK! Tenk å lyve på nettet på den måten. Jeg begynte faktisk å gråte når du fortalte det, og så var det bare løgn? Du skylder meg fem tårer! Jeg hadde samlet inn 13kr til å lage bleiekake også.

*Vent mens jeg lager 18 anonyme innlegg om hvor fæl du er*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får brekninger av det ordet, det er det verste i språket overhodet. Men egt er det visst pent ment, litt som klutekjerring, om du kjenner til det?

Skrevet

vet du ikke det prekæs??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

??

Skrevet

Klutekjerring lagde jeg til muttern til jul da jeg var liten: ei tresleiv med påtegna ansikt, støvklut til skaut, vaskeklut til skjørt, etc.

Bleiekake finnes helt sikkert avbilda -

Skrevet

Bleiekake er like harry og overkill som rosemaling..... Folk som legger mye tid i noe som bare er ekkelt.

Skrevet

jeg vet det heller ikke. men ikke si det til noen på skravlesiden.

men utifra egne tanker høres det ikke helt bra ut. bleiekake? mhm.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om noen lagde bleiekake til meg...

Apropo ekkle ord, jeg syns morkake er ganske jækk jeg da. Hehe, da venninna mi var liten hadde mammen hennes spurt henne hvilke kaker hun ville ha i bursdagsselskapet sitt. Hun ville da ha muffins og morkake......(hun hadde akkurat blitt storesøster, så det hadde nok vært mye prat om litt av hvert der i huset)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...