Gå til innhold

trøtt trøtt trøtt... flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh jeg er så trøtt. Føler jeg går helt på tomgang, hehe--- får liksom aldri nok søvn... Mister liksom en halv time 2-3 ganger hver natt og det merkes...

Føler jeg er konstant trøtt hele tiden:( 5-6 timer er ikke nok for meg! Har til vanlig stor søvnbehov! Lillegutt sover kjempe lite på dagen, og når han tar seg en blund har jeg masse som må gjøres! :((

*sukk sukk*

dessverre var dette et skikkelig syteinnelgg, men måtte bare får det ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, dette vet jeg alt om. Føler meg som en zoombie. Er trøtt absolutt hele tiden. Kanskje mangel på vitaminer i tillegg til at jeg har ansvaret for en liten baby

Skrevet

Jepp, går påtomgang her vi også. Mini har holdt meg mye våken, en lang stund var jeg heldig om jeg fikk 4 timers oppstykket søvn i døgnet, nå er det oftere og oftere hele 5-6 timers oppstykket søvn, så det kommer seg da, men er fortsatt altfor lite. De siste nettene har vært fæle fordi de to eldste har våknet litt også, da sliter vi når alle 3 ungene våkner på ulike tidspunkter hele natten, uff... *gjespe høyt* Men, det blir jo bedre da, det vet jeg og det er en trøst!

Skrevet

he he.... drømmer om å sove hele tiden jeg!!! Rød og sliten i øynene

Skrevet

Trøtt ja..! Det kan jeg skrive under på...Visste ikke at søvn skulle bli en sååå høyt priset luksusvare i livet mitt altså.. :0) Man blir jo en smule smårar av såpass forstyrret søvn, ja.. Huff..men, men det blir vel bedre en vakker dag..:)

Skrevet

sigerer her:=)

jeg har STOR MØRKE ringer under øynene som resultat av for lite søvn:) hehe. skikkelig lekker!!! Lillegutt har begynt å våkne hver 2 time om natta nå og krever mat, mot før hvor han kunne sove opptil 7 timer i etts trekk. og DET merkes! hehe...

Skrevet

Skriver under på trøttheten. Men til LOVE: Hvor gammel er han? Vi har akkurat vært på helsestasjonen, og fikk vite at hvis barnet begynner å våkne oftere enn før om natten for mat, er det tiden for å introdusere grøt (hvis de er i grøtalder).

Skrevet

han har litenbursdag i dag faktisk;) hehe. 2,5 mnd:)

ja merker iallefall at han den siste uka har avviket fra det som han har gjort hele tiden liksom!

Er det ikke for tidlig med grøt? hmmm. HS sa at jeg burde vente med grøt og mme pga han har lagt sånn på seg. Gått fra 3225 til 6200 (!!!=) hehe. men har vokst 9 cm i lengden også da...

Hva mener du anonym?

Skrevet

Du må nok vente litt med grøt, men kan kanskje begynne med små smaksprøver rundt 3,5 mnd. HS mente sikkert litt eldre barn. Men mulig han trenger mer mat (melk). Prøv et par økedøgn eller gi litt tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...