M@msen til 2 gull Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Vi kan desverre ikke ta av trekket for å vaske det. Nå er sofaen blitt veldig flekkete. Har prøvd å vaske bort flekkene med flere ulike midler, men jeg synes ikke det hjelper. Nå lurer jeg på om jeg skal leie en rensemaskin eller noe lignende. Noen som har prøvd dette? Ble resultatet bra? Hvor leide dere og evt pris? Håper så mange som mulig kan svare meg..
M@msen til 2 gull Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 Ingen som vet? Dytte dytte dytte...
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Åååå.... jeg hadde en kjempefin sofagruppe- hvit... Merk deg at jeg skriver HADDE... uff... Disse fikk jo selvfølgelig flekker. Jeg leide inn rensemaskin og rensekjemikalier og satte igang med godt mot. Dessverre for meg ble det ikke bra resultat... Men- jeg fikk meg ny sofa... Nå vet ikke jeg hvilket materiale din sofa er i, eller hva flekkene er laget av... Det går jo ann å prøve å leie en maskin hos Naboen og gjøre et forsøk? Det koster vel mellom 500 og 1000 kan jeg tenke meg. Men gå inn på www.naboen.no å se Lykke til! (kan du ikke oppdatere meg å si hvordan det gikk? Jeg har en lysegrå sofa på kontoret som kanskje skulle hatt en rens...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå