Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jenta på 3 mnd har vært vanskelig å legge den siste tia. Har vært dager med masse inntrykk og besøk ( hatt besøk og vært i besøk ). Jeg har jo en teori om at det er lurt å ha en rolig stund før legging. Og at det kan være lurt å trekke seg litt tilbake med babyen visst man har gjester eller er borte og overnatter. hvordan er deres erfaring med dette? Skal være borte på besøk hele jula/ nyttår og lurer litt på hvordan det er lurt å gjøre d i forbindelse med legging for å prøve å gjøre den greiest mulig?
superdupermor Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Vi prøver alltid å gire ned siste timen før sønnen min legger seg. Vi begynner med å bade, deretter er det kos og mat. Vi slår av tv, demper belysningen. Hvis vi har besøk så prøver vi å holde han i ro hos oss, han blir bare stressa av å skulle sitte på fanget og kose alle som er der. Vi merker stor forskjell på han om det er rolig eller stress ved leggetiden.
ifie Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Vi tar alltid en "nattapupp" på senga, vi! Trenger ikke være så mye mat, men det er kos og ro. Dette gjør vi også hvis vi ha besøk. Vi har av lyset og sitter der 10-15 min. - kommer litt an på om han spiser mye eller lite. Jeg sitter og leker med mobilen eller bare stryker på gullet mens han koser seg med puppen. Da vi var på besøk hos tanta mi (var der en uke) var denne kveldskosen veldig godt for oss begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå