Gå til innhold

Pappa har fått kreft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite det i kveld.

Han har i ca halvt år gått med litt problemer med å svelge mat (danner seg mye slim som vil opp), men har gått relativt greit så lenge han ikke spiser kjøtt og slike "harde ting.

Han var redd for å ta gastroskopi, så det har blitt utsatt til nå nylig.

Og nå var svaret der. De fant et ondartet sår langt ned i spiserøret. Var visst lite sa de, og ellers var spiserøret og magen helt fint.

Dette er en sjelden kreftform har jeg lest, og vanskelig å behandle.. Så jeg blir så redd.. Mitt verste mareritt har skjedd..

Men på nettsider er det alltid snakk om svulster i spiserøret. Pappa har ikke noe svulst, men et sår.. Er det forskjell på det?

Og har forstått at det er bedre sjanse når såret sitter langt nede..

Noen som vet litt om dette, som kan fortelle meg litt..

Klarer ikke tenke på annet jeg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vil legge det på skravlesiden forresten? tusen takk

Skrevet

Jeg er halvfull og ikke det minste seriøs, og selv om jeg ikke vil svare på vegne av andre må jeg bare si at du burde vurdere et annet sted å snakke om noe som potensielt - om du ikke juger - er veldig vondt.

Skrevet

Jeg ville ringt et sykehus og spurt der. De har ofte litt mer kunnskap enn oss her inne ;-)

Lykke til med pappaen din - det går nok bra.

Skrevet

Selvsagt lyver jeg ikke om noe sånt.

Spurte bare, siden jeg ikke har andre og snakke med akkurat nå.. og lurte på om noen kunne legge ut på skravle, så jeg slipper å vise nicket mitt i akkurat denne sammenheng..

Skrevet

Kranglesiden er vel ikke det beste stedet for slike emner. Jeg kan legge det på skravle hvis du ønsker, her inne blir alle så deprimert av å lese slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...