lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 etter de har lagt seg på kvelden.... har hatt så mye trøbbel med sovinga... så når han først sover, så vil jeg ikke forstyrre han, han våkner så lett. må ned en etg, og trappa knirker, hehe. har babycall hos han da.... hvor ofte sjekker dere dem? han er snart 5 mnd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Kjøp babycall med kamera så kan du titte på han så ofte du vil uten å forstyrre. Det har vi. Genial =0)
Mammapudding Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg sjekker ganske ofte egentlig, var så redd for krybbedød de første ukene, så har liksom blitt en vane:) Ser innom hver gang jeg går forbi døra (vi bor på et plan så går forbi når jeg skal til badet eller kjøkkenet)..i tillegg har jeg babycall..Og nå når jeg skriver dette så ser jeg at jeg høres litt hysterisk ut ;-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 aha! smart! har jo ikke vært noe problem siden han alltid våkner så ofte, men nå har han plutselig sovet i over 2 timer... blir jo nesten litt nervøs her, hehe!
LisaColli Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 jeg er inne kanskje én gang i tillegg til før vi legger oss. er som deg, vil ikke vekke henne må bare legge på dyna! hun er 11 mnd, men har aldri sjekket henne oftere. bortsett fra da hun var nyfødt;)
Gjest MyIian Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 He-he jeg er vel inne litt vel ofte. Men min sover som en stein i 12 timer uansett om man slipper en atombombe ved siden av så hun merker ikke at mamma er nervevrak =
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Sjekker mini på 6 mnd før jeg selv legger meg og kanskje rett etter han har sovnet siden han gjerne legger seg oppå dynen når han kaver rundt i sengen for å sovne. Han sover tungt når han først er sovnet da heldigvis, så jeg kan løfte ham opp og legge ham ned og pakke på ham dynen uten at han reagerer :-)
lifa og Eline Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Hi hi Sannsynlig vis alt for ofte. Er blitt 22 mnd. legges kl. 19 og til jeg selv er i seng mellom kl. 22-23, kan jeg godt ha vært der inne en 4-5 ganger. Jeg bare må titte til henne og ta/stryke henne over håret. Helt tullette etter dette lille vesenet. samtidig som det er så deilig når hun endelig sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå