Gå til innhold

jenta vår klatret ut av sprinkelsenga si i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.., noen som har noen senge tips? Har sett på den vokse sengen på ikea. minnen tror jeg den heter, men den får man ikke kjøpt sengehest til.. Og det er kanskje lurt å ha? Noen som vet om noen andre fine barnesenger? .)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi ja det er en utfordrend etid når de begynner å gjøre det.

Her gjør også lille jenta vår det. Hun er riktignok litt eldre blitt 22 mnd.

Men hun gjør det kun på dagtid hvis hun blir lagt fortidlig eller ikke er enig i at hun skal sove.

På kvelden er hun gjern eså trøtt så hun synes det er godt å komme is eng og få "vavi" (sove) gjør det ehller ikke å morningen da vil hn vi skal komme og hente henne.

Men her går vi rett over til voksen seng. Vi har en flott køyeseng far stompa som står klar og venter. hadde håpet vi kunne lagt henn i toppetasjen men hun er den urokråka om natten så det går ikke på en veldig god stund enda.

Jeg ble selv lagt tidlig i øverkøye men jeg lå altid rolig så hadde håpet Eline slektet på meg men den gang ei

Skrevet

Vi har vokseseng med noen centimeters kant. Hun falt ut et par ganger i starten, men ikke nå lenger. Hun begynte med sånn seng da hun var 16 måneder (eller var det 15)?

Skrevet

Glemte å si at vi byttet fordi vår jente ramlet ut av sprinkelsenga under forsøk på å klatre ned.

Skrevet

Vi har den sengen, og når sengen er på det minste er det bare 32 cm i midten som ikke har kant på siden. Han har aldri ramlet utav. Og han beveger seg MYE i søvne. Han fikk sengen da han var like gammel som ditt barn:)

Skrevet

snuppa vår gjorde det samme nå på onsdag også.. så vi skal ut å kjøpe ny seng i morgen.

skal kjøpe en sånn helt hvit på ikea..har sett på den en stund. husker ikke helt navnet. men er sånn som man legger ned en del fra hode enden og fot enden når den skal vokse liksom... og så kan man kjøpe senge hest.. når den er på det minste er det bare en liten åpning helt nede med beina som hun kan rulle utfor...

Skrevet

vi tenkte at vi først skal fjerne endel sprinkler n¨år han klatrer over, slik at han kommer seg ut hvis han vil. kan krype ut selv.

Skrevet

hvorfor gjør dere det da?for å slippe å kjøpe ny seng? blir ikke den ødelagt da?

Skrevet

hvorfor ikke kjøpe reiseseng..vi har alltid hatt det

Skrevet

hihi..min er 17 måneder å klatrer utav reisesengen oxo! du kan jo kjøpe sånn sele de har i senga når de sover(har glemt hva den heter) slik at de ikke kan klatre avsted! det skal vi begynne med så snart vi kommer ut i ny leilighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...